دوشنبه 30 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نظرسنجی SMS برنامه نود تعطيل شد! فردا

بررسی ها نشان می دهد سامانه اصلی سرويس دهنده به برنامه نود و شبکه های تلويزيونی از عصر امروز - دوشنبه- دچار اختلال شده است. مديران شبکه سه و به خصوص عادل فردوسی پور با اين موضوع به عنوان شوخی با مزه ای برخورد کردند، ولی حالا اين موضوع رنگ واقعيت به خود گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حالی که امروز برخی حرکت های خود جوش مردمی در اينترنت از برنامه ريزی برای ارسال ۵ ميليون پيامک برای برنامه برنامه نود و حمايت از اين نقدهای تخصصی فردوسی پور راه افتاده بود، اما يک اتفاق جالب باعث شده که برنامه نود نتواند امشب از سامانه پيام کوتاه خود استفاده کند.

به گزارش خبرنگار «فردا»، اختلال در سامانه پيام کوتاه برنامه نود از عصر امروز موجب شده که اين برنامه امشب نتواند از نظرسنجی متداول خود بهره ببرد.

در اين ميان تلاش گروه توليدی اين برنامه و همچنين بررسی های بيشتر نشان داد که سامانه اصلی سرويس دهنده به برنامه نود و ديگر برنامه ها و شبکه های تلويزيونی از عصر امروز دچار اختلال شده است.

تا اين لحظه مشکل به طور کامل رفع نشده و اگر ارتباط لازم ميان سرور مرکزی و ارسال کنندگان اس ام اس برقرار نشود، برنامه نود پيام کوتاهی دريافت نخواهد کرد.

در اين ميان نکته قابل توجه پيام های در گوشی بود که به نيت رسيدن به فردوسی پور و ساير مديران شبکه سه از اختلال سرويس اس ام اس اين برنامه پيش از ظهر امروز به گوش رسيد.

به نظر می رسد، مديران شبکه سه و به خصوص عادل فردوسی پور با اين موضوع به عنوان شوخی با مزه ای برخورد کردند، ولی حالا اين موضوع رنگ واقعيت به خود گرفته است.





















Copyright: gooya.com 2016