سه شنبه 24 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شب به ياد ماندنی برای عادل فردوسی‌پور، ۱۴۲۰۰۰۰ پيامک معنادار، فردا

يک ميليون و چهارصد و بيست هزار پيام کوتاه ارسالی به نظر‌سنجی ديشب برنامه "نود"، به فاصله چند ساعت از نامه انتقادی کيومرث هاشمی به رئيس سازمان صدا و سيما، موجب شد تا عادل فردوسی‌پور، در طول پخش اين برنامه بارها بر معنادار بودن اين تعداد پيامک تأکيد کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




يک ميليون و چهارصد و بيست هزار پيام کوتاه ارسالی به نظر‌سنجی ديشب برنامه "نود"، به فاصله چند ساعت از نامه انتقادی کيومرث هاشمی به رئيس سازمان صدا وسيما، موجب شد تا عادل فردوسی پور، در طول پخش اين برنامه بارها بر معنادار بودن اين تعداد پيامک تأکيد کند.

به گزارش «فردا» برنامه پر مخاطب نود، ديشب در حالی روی آنتن رفت که در چند روز گذشته، اختلاف نظر بين سازمان تربيت‌بدنی و صدا و سيما بر سر مجری آن، حرف و حديث‌های فراوانی را به دنبال داشت.

در ادامه انتقاداتی که مسئولان سازمان تربيت‌بدنی طی چند روز اخير به برنامه نود و مشی کاری عادل فردوسی‌پور وارد کرده بودند، روز گذشته کيومرث پورهاشمی رئيس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سازمان تربيت‌بدنی طی نامه اعتراض‌آميزی به مهندس عزت‌الله ضرغامی، رئيس سازمان صدا و سيما و همچون همکاران ديگر خود در سازمان تربيت‌بدنی، اظهار داشت: متأسفانه در برخی برنامه‌های ورزشی شبکه‌های مختلف صدا وسيما با استفاده از روش‌های نا‌معقول و نا‌متعارف و ابراز نظرات شخصی مجريان سعی در مخدوش کردن وجهه ورزش و به تبع آن نظام داشته‌اند.

اختلاف نظر دو سازمان مذکور بر سر برنامه نود و البته مجری آن که به نوعی موجب صف‌ آرايی حاميان و مخالفان فردوسی‌پور در سايت‌ها، نشريات و حتی وبلاگ‌ها شده بود، برنامه ديشب نود را از حساسيت خاصی برخوردار کرده بود. حساسيتی که فردوسی‌پور با زيرکی هر چه تمام‌تر بارها به آن اشاره کرد.

فردوسی‌پور که با حمايت مديران شبکه سوم سيما مواجه شده بود، در طول برنامه شب گذشته با يادآوری اينکه در فاصله برنامه قبلی تا برنامه فعلی تنها يک مسابقه (داماش گيلان- ذوب‌آهن اصفهان) برگزار شده است، بارها تعداد پيامک‌های ارسالی به نظر‌سنجی را پر مغز و معنا‌دار خواند. او بارها از مخاطبان برنامه تقدير و تشکر کرد و حمايت آنها از برنامه نود را باعث پايداری و دلگرمی تهيه کنندگان دانست.

با اين وصف به نظر می‌رسد تا اينجای کار در منازعه سازمان تربيت‌بدنی و صدا و سيما، عادل فردوسی‌پور به اعتبار مخاطبان پر تعداد و برنامه جذابش برنده اين بازی بوده است.





















Copyright: gooya.com 2016