سه شنبه 1 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان کار فردوسی‌پور در نود؟ بامدادخبر

بامدادخبر: عادل فردوسی‌پور در ابتدای برنامه اين هفته نود در برابر درگيری‌های هفته گذشته فوتبال ايران، موضع سکوت گرفت.

به گزارش آفتاب، در حالی که انتظار می‌رفت "نود" يکی از پربيننده‌ترين برنامه‌های خود را دوشنبه شب تجربه کند، عادل فردوسی‌پور در ابتدای برنامه اين هفته نود گفت:" هفته گذشته هفته‌ای پر از حوادث عجيب و غريب بود اما فعلاً مصلحت ديده نشده که در اين مورد صحبت کنيم."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين در حالی است که سيستم ارسال پيام کوتاه نود نيز به گفته فردوسی‌پور- مجری اين برنامه- دچار اختلال است، هم‌چنين فردوسی‌پور از کوتاه‌تر بودن برنامه اين هفته خبر داده‌است.

اين گزارش می‌افزايد، در پايان برنامه درحالی که برای اولين بار به جز کارشناس مستقل داوری (نصيرزاده) هيچ ميهمانی در برنامه نود حضور نداشت، اعلام شد که چنان‌چه بخش‌نامه فدراسيون رسمی باشد،‌ هفته آينده به اين مسايل پرداخته خواهد شد. هم‌چنين در پايان اين برنامه "اميرحاج‌رضايی" کارشناس فوتبال نيز از طريق تلفن نسبت به اين موضوع ابراز تأسف کرد.

در عين حال فردوسی‌پور در آخرين جملات خود در پايان برنامه اين هفته با ابراز اميدواری در خصوص تصادفی بودن مشکل قطع اس‌ام‌اس، ضمن خداحافظی تلويحی با بينندگان گفت:"اگر عمری باقی باشد و بتوان از اين صندلی از حق دفاع کرد تا هفته آينده شما را به خدا می‌سپارم."

گفتنی است درپی درگيری‌ ميان مسئولان تربيت بدنی با عوامل برنامه نود و تحريم اين برنامه تلويزيونی از سوی فدراسيون فوتبال،‌ افکار عمومی توجه بيش از پيشی نسبت به اين برنامه نشان داد.

اين اولين بار نيست که برنامه‌های تلوزيونی در ايران به خاطر انتقاد از مسئولان نظام و دولت، دچار مشکل می‌شوند. برنامه نود و مجری آن عادل فردوسی‌پور، در حالی تهديد به توقف کارشان می‌شوند که پيش از اين نيز چنين اتفاقی برای برنامه‌هايی نظير کوله‌پشتی و مثلث شيشه‌ای افتاده‌بود که به علت انتقاد از مسئولان نظام، از ادامه کار بازماندند.





















Copyright: gooya.com 2016