شنبه 10 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روابط عمومی اسکار: سفر اعضای آکادمی به ايران سياسی نيست، آفتاب

گفته شده است که اعضای هيات رئيسه آکادمی علوم و فنون سينمايی اسکار پنجشنبه شب وارد ايران شدند تا در دوره‌ای برای سينماگران ايرانی کارگاه های آموزشی برپا کنند.


آفتاب: مدير روابط عمومی ‌آکادمی ‌اسکار اعلام کرد: «حضور اعضای بلندپايه آکادمی ‌اسکار در ايران به هيچ عنوان سياسی نيست و آنها ماموريت غير دولتی دارند».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش سرويس هنر آفتاب، «ليسل اونگر»، مدير روابط عمومی ‌آکادمی ‌علوم و هنرهای سينمايی آمريکا، روز گذشته اخبار منتشره از سوی رسانه‌های ايران مبنی بر سفر اعضای بلندپايه آکادمی ‌اسکار به تهران را تاييد کرد، اما تاکيد نمود که اين سفر يک ماموريت غيردولتی است که برای برگزاری يک هفته نشست‌های فرهنگی انجام می‌شود.

وی گفت: «گروه اعزامی آکادمی ‌اسکار هم‌اکنون در ايران هستند. آنها هيچ برنامه سياسی در دستور کار ندارند و اين صرفا يک اقدام غيررسمی‌ برای امور آموزشی و فرهنگی است.»

«اونگر» اظهار کرد: «اين گروه شامل سيد گانيس، رييس آکادمی‌اسکار، فرانک پيرسون، رييس سابق آکادمی‌، ويليام هوربرگ، تهيه‌کننده و آنت بنينگ، بازيگر است که پس از دريافت رواديد به تهران سفر کردند».

گفتنی است که در يک اتفاق غافلگيرکننده، شماری از بانفوذترين چهره های آکادمی اسکار و صنعت فيلم هاليوود پنجشنبه شب گذشته وارد تهران شدند.

«سيد گانيس»، رئيس آکادمی اسکار، «آنت بنينگ» همسر «وارن بيتی» و بازيگر مشهور امريکايی و همين طور چهره هايی مثل «فرانک پيرسون» (فيلمنامه نويس بعدازظهر سگی و لوک خوش دست) و «تام پولاک» (رئيس کمپانی يونيورسال) از اعضای اين هيات ۹ نفره بلندپايه هستند که يک هفته در تهران اقامت خواهند داشت.

گفته شده است که اعضای هيات رئيسه آکادمی علوم و فنون سينمايی اسکار پنجشنبه شب وارد ايران شدند تا در دوره‌ای برای سينماگران ايرانی کارگاه های آموزشی برپا کنند.

حضور اعضای آکادمی غيردولتی اسکار در ايران به دعوت خانه سينما، نهاد غيردولتی ايرانی، صورت گرفته است.





















Copyright: gooya.com 2016