سه شنبه 18 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"اخراجی‌ها ۲" پرفروش ترين فيلم اکران نوروزی تهران شد، مهر

فيلم سينمايی "اخراجی‌ها ۲" با فروش حدود ۸/۱ ميليارد تومان و ۱۸۹۱ مخاطب روزانه در تهران پرفروشترين فيلم اکران نوروز ۸۸ در دو هفته اول فروردين‌ماه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، "وقتی همه خوابيم" دهمين فيلم بهرام بيضايی در مقام نويسنده و کارگردان پس از "سگ‌کشی" است. در اين فيلم در فيلم که مسائل پشت صحنه سينمای ايران می‌پردازد مژده شمسايی، عليرضا جلالی‌تبار، مجيد مظفری، شقايق فراهانی، هدايت هاشمی، افشين هاشمی و حسام نواب‌صفوی نقش‌آفرينی می‌کنند.

اين فيلم در بيست و هفتمين جشنواره فجر سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه مخاطبان در بخش بين‌الملل، سيمرغ بلورين بهترين تدوين و همچنين طراحی صحنه و لباس و چهره‌پردازی را از بخش مسابقه سينمای ايران (سودای سيمرغ) دريافت کرد.

"وقتی همه خوابيم" از چهارشنبه ۲۸ اسفند پارسال در گروه سينما قدس اکران شد و پس از ۱۶ روز نمايش در ۱۸ سينما ۱۴۶ ميليون تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت ۲۰۰۰ تومان، تعداد ۷۳۰۰۰ تماشاگر را برای اين فيلم ثبت می‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود ۴۵۶۳ نفر بوده که ۲۵۴ مخاطب روزانه در هر سينما برای "وقتی همه خوابيم" ثبت می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"بيست" سومين فيلم عبدالرضا کاهانی پس از "آن جا" است. اين فيلم درباره يک تالار پذيرايی است که تعدادی کارگر در آن مشغول به کارند و وابستگی عاطفی و کاری به تالار دارند. تالار قرار است ۲۰ روز ديگر تعطيل شود و آنها در روزهای باقيمانده بايد تلاش کنند اين اتفاق نيفتد.

مهتاب کرامتی، پرويز پرستويی،عليرضا خمسه، حبيب رضايی، مهران احمدی و فرشته صدرعرفايی بازيگران، کاهانی و حسين مهکام فيلمنامه‌نويس، مسعود سلامی مدير فيلمبرداری، شيما منفرد تدوينگر و منشی صحنه، عباس رستگارپور صدابردار، مهران احمدی دستيار کارگردان و برنامه‌ريز، سليمان عليمحمد سرمايه‌گذار، عباس درخشنده و جمهور شکيبا مديران توليد و پوران درخشنده تهيه‌کننده فيلم هستند.

"بيست" در بيست و هفتمين جشنواره فجر سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن و مرد مکمل برای مهتاب کرامتی و عليرضا خمسه و ديپلم افتخار بهترين کارگردانی را به کاهانی اختصاص داد. اين فيلم از چهارشنبه ۲۸ اسفند در گروه سينما عصر جديد اکران شد و پس از ۱۶ روز نمايش در ۱۹ سينما ۰۰۰/۵۰۰/۱۴۷ تومان فروش کرده است.

اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت ۲۰۰۰ تومان، تعداد ۷۳۷۵۰ تماشاگر را برای اين فيلم ثبت می‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم ۴۶۰۹ نفر بوده که ۲۴۳ مخاطب روزانه در هر سينما برای "بيست" ثبت می‌شود.

"سوپراستار" يازدهمين فيلم تهمينه ميلانی پس از "تسويه‌حساب" است. اين فيلم داستان يک ستاره سينما به نام کورش است که با دختر نوجوانی از طرفدارانش برخورد می‌کند که مدعی است دختر ناخواسته او است. شهاب حسينی، فتانه ملک‌محمدی، فريبا کوثری، نسرين مقانلو، افسانه بايگان، رضا رشيدپور، السا فيروزآذر و ليلا زارع از بازيگران فيلم هستند.

از ديگر عوامل می‌توان به ميلانی فيلمنامه‌نويس بر اساس رمانی از هرمان هسه، محمد نيک‌بين تهيه‌کننده، حسين ابوالصدق صداگذار و ناصر چشم‌آذر آهنگساز اشاره کرد. سيمرغ بلورين بهترين بازيگر مرد برای شهاب حسينی از بخش سودای سيمرغ و ديپلم افتخار بهترين بازيگر زن برای فتانه ملک‌محمدی از بخش بين‌الملل بيست و هفتمين جشنواره فجر از جوايز اين فيلم هستند.

اين فيلم از چهارشنبه ۲۸ اسفند ۸۷ در گروه سينما آزادی اکران شد و پس از ۱۶ روز نمايش در ۲۴ سينما ۰۰۰/۵۰۰/۲۹۱ تومان فروش کرده است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت ۲۰۰۰ تومان، تعداد ۱۴۵۷۵۰ تماشاگر را برای اين فيلم ثبت می‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم ۹۱۰۹ نفر بوده که ۳۸۰ مخاطب روزانه در هر سينما برای "سوپراستار" ثبت می‌شود.

"اخراجی‌ها ۲" دومين ساخته مسعود ده‌نمکی و دنباله فيلم پرفروش "اخراجی‌ها" است. اين فيلم به تهيه‌کنندگی حبيب‌الله کاسه‌ساز داستان اسارت همرزمان مجيد سوزوکی را به تصوير می‌کشد و در بيست و هفتمين جشنواره فجر جايزه ويژه هيئت داوران بخش نگاه نو را به خود اختصاص داد.

جواد رضويان، کامبيز ديرباز، شيلا خداداد، اميريل ارجمند، اکبر عبدی، مهران رجبی، امين حيايی، نگار فروزنده، نيوشا ضيغمی، ارژنگ اميرفضلی، حسام نواب‌صفوی، منوچهر آذر، محمدرضا و مهراوه شريفی‌نيا، شهره لرستانی، مينا جعفرزاده، ليلا بلوکات از بازيگران و بهزاد مصلحی تدوينگر فيلم هستند.

"اخراجی‌ها ۲" از چهارشنبه ۲۸ اسفند در گروه سينما استقلال اکران شد و پس از ۱۶ روز نمايش در ۲۹ سينما ۰۰۰/۵۰۰/۷۵۴/۱ تومان فروش کرده است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت ۲۰۰۰ تومان، تعداد ۸۷۷۲۵۰ تماشاگر را برای اين فيلم ثبت می‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم ۵۴۸۲۸ نفر بوده که ۱۸۹۱ مخاطب روزانه در هر سينما برای "اخراجی‌ها ۲" ثبت می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016