چهارشنبه 26 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يغما گلرويی: يک سال و نيم است منتظر صدور مجوز کتاب هايم هستم، ايلنا

از يک سال و نيم پيش چند کتاب از من برای اخذ به وزارت فرهنگ و ارشا اسلامی سپرده شده اما تا امروز هيچ يک مجوز نگرفته است.


يغما گلرويی شاعر و نويسنده در گفت وگو با خبرنگار ايلنا افزود: از يک سال و نيم پيش چند کتاب از من برای اخذ به وزارت فرهنگ و ارشا اسلامی سپرده شده اما تا امروز هيچ يک مجوز نگرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: مجموعه شعر "گريه های گربه خاکستری"، ترجمه يک رمان از اوريانا فالاکی و منتخبی از ترانه های ۲۰۰ ترانه سرای هم نسل من با نام "ما ترانه سراييم" حدوداً از يک سال و نيم پيش توسط انتشارات نگاه برای دريافت مجوز انتشار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحويل داده شد اما تابه حال موفق به اخذ مجوز نشده اند. با اين وضع بعيد می دانم کتاب جديدی از من در نمايشگاه کتاب امسال ارائه شود.
گلرويی افزود: هر بار که به ارشاد مراجعه می کنيم و سراغ کتاب ها را می گيريم، فقط می گويند کتاب ها تحت بررسی و بازبينی هستند و هيچ جواب روشنی به ما نمی دهند.
گلرويی گفت: نگارش دو کتاب از آخرين سروده هايم که عبارتند از مجموعه شعر "باران برای تو می بارد" و مجموعه ترانه "من رويايی دارم " را به اتمام رسانده ام اما هنوز آنها را به ناشری نسپرده ام.
وی اضافه کرد: در زمينه موسيقی با چند خواننده و آهنگساز به عنوان ترانه سرا همکاری داشته ام که آلبوم رضا يزدانی با نام "نگران خودمم" يکی از آنهاست که به زودی منتشر خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016