جمعه 16 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازگشت نامجو، محسن نامجو کتاب «کیمیاگر» کوئلیو را خوانده و برایش موسیقی ساخته است، خبرآنلاین

در دومین محصول از کتاب‌های سخنگوی «نوین کتاب گویا»، محسن نامجو کتاب «کیمیاگر» پائولو کوئیلو را روایت کرده است. این موزیسین و خواننده جنجالی که این روزها برای ادامه تحصیل در وین سکنی گزیده و البته همچنان هواداران ویژه خود را دارد تمام کتاب کیمیاگر کوئیلو را خوانده و برای آن موسیقی ساخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کیمیاگر یکی از محبوب‌ترین کتاب‌ها میان کتابخوانان ایرانی است که جزو پرفروش‌ترین رمان‌های خارجی در کشورمان بوده است؛ کتابی که برگرفته از یکی از اشعار مولوی است. به هر ترتیب، حضور محسن نامجو به عنوان راوی و آهنگساز این اثر، به خودی خود برای مخاطبان او جذاب است. آرش حجازی مترجم این کتاب درباره دوره همکاری با نامجو برای تهیه این کتاب سخنگو می‌گوید: «نزدیک دو ماه تمامٰ یک تیم هشت نفره از شرکت کاروان و نوین کتاب گویا و محسن نامجو و دوستان استودیو بل، شبانه روز در استودیو اقامت کردند. کار بارها از اول ضبط شد و چند بار هم سبک کار را به کلی عوض کردیم... و کار انجام شد».

او درباره مختصات ویژه محسن نامجو در تهیه این اثر می‌گوید: «موسیقی محسن نامجو تلفیقی است از موسیقی شرق و غرب و این تلفیق در 60 دقیقه موسیقی متن اصیل این کتاب سخنگو کاملا مشهود است. ضمنا نامجو آن بدویت و پیوند تنگاتنگ فضای داستان را با طبیعت به خوبی منتقل می‌کند. جالب آن که نامجو، نقش تمام شخصیت‌های داستان را بازی می‌کند و خوب هم بازی می‌کند. به هر ترتیب، این کتاب گویا، یک تجربه جالب برای علاقه‌مندان کتاب کیمیاگر از یک سو و دوستداران محسن نامجو از سوی دیگر است که البته شاید خیلی از آن‌ها هم مشترک باشند.

این مجموعه صوتی در قالب 5 سی دی Audio و یک کتابچه منتشر شده و ناشران به منظور سهولت استفاده مخاطبان، تمام کتاب را در یک سی دی و به صورت mp3 هم آماده کرده‌اند تا بتوان با استفاده از دستگاه‌های پخش mp3 هم در مواقع فراغت به آن گوش کرد.

شرکت نوین کتاب گویا و انتشارات کاروان، پیش از این مجموعه «نامه‌های عاشقانه جبران خلیل جبران» را با صدای پیام دهکردی به بازار عرضه کرده بودند.





















Copyright: gooya.com 2016