یکشنبه 18 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"رونوشت برابر اصل" کیارستمی در کن 2010 اکران می‌شود، مهر

فیلمبرداری فیلم سینمایی "رونوشت برابر اصل است" نخستین ساخته انگلیسی‌زبان عباس کیارستمی به تازگی در منطقه توسکانی ایتالیا به پایان رسید و پروژه وارد مراحل فنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری "رونوشت برابر اصل است" که 18 خردادماه کلید خورده بود، پس از دو ماه به پایان رسید. نقش‌های اصلی این فیلم را ژولیت بینوش و ویلیام شیمل بازی کرده‌اند. پیش از شیمل خواننده و بازیگر بریتانیایی قرار بود نقش اصلی مرد "رونوشت برابر اصل است" را سامی فری بازی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قرارداد ساخت این فیلم در جشنواره کن سال 2008 بسته شد و با توجه به روند تولید پیش‌بینی می‌شود "رونوشت برابر اصل است" برای نمایش در جشنواره کن سال آینده آماده ‌شود. فیلمنامه را کیارستمی نوشته که داستان یک نویسنده انگلیسی است که برای حضور در کنفرانسی درباره آثار اصل و رونوشت به ایتالیا سفر می‌کند.

در جریان کنفرانس او با یک زن فرانسوی که صاحب گالری آثار هنری است آشنا می‌شود. زن تظاهر می‌کند مرد همسر همیشه غایب اوست و مرد هم در این بازی شریک می‌شود اما...

"رونوشت برابر اصل" را کیارستمی به تهیه‌کنندگی مارین کارمیتس تهیه‌کننده فیلم سینمایی "باد ما را خواهد برد" مقابل دوربین برد، این فیلم تولید MK2 در مشارکت با بیبی فیلمز و فرانس 3 با حمایت کانال پلوس و CNC است.

مدتی پیش یک نمایشگاه از عکس‌های کیارستمی در لندن برگزار شد، فیلمساز سرشناس ایرانی قرار بود برای کارگردانی یک اپرا به انگلیس سفر کند اما به دلیل کارشکنی سفارت انگلستان در ایران، به فیلمساز برنده نخل طلا ویزا داده نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016