جمعه 6 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برج ميلاد هنوز آماده بازديد عمومي نيست، شهرداري براي تعيين زمان افتتاح برج عجله كرد، ايسنا

سخنگوي شوراي شهر تهران با تاكيد بر اين كه برج «ميلاد» هنوز آمادگي براي بازديد عمومي را ندارد، گفت: بعيد است به اين زودي فروش اينترنتي و بازديد عمومي آغاز شود.

خسرو دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: در حال حاضر تنها گروه‌هاي دانشجو و اساتيد و برخي مسوولان و نيز خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران از برج ميلاد در روزهاي خاص بازديد كرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در پاسخ به اين سوال كه طبق مصوبه شوراي شهر تهران قرار بود بازديد عمومي از برج ميلاد به صورت آزمايشي از اواخر سال گذشته آغاز شود، اما هنوز اين اتفاق نيافتاده است، توضيح داد: شهرداري تهران در اظهارات خود براي تعيين زمان افتتاح و بازديد از برج عجله كرد و موضع شوراي شهر تهران هم در زمان اعلام شهرداري، اين بود كه نبايد اين تعجيل صورت بگيرد.

سخنگوي شوراي شهر تهران در ادامه اظهارات خود افتتاح تونل توحيد را مانند برج ميلاد همراه با تعجيل خواند و يادآور شد: به موقع پايان يافتن پروژه‌ها يك مزيت و امتياز است، اما بايد ديد آيا زمان دقيقي براي پايان پروژه طراحي شده كه بر آن اصرار مي‌شود.

وي تاكيد كرد كه شوراي شهر تهران نگراني‌هاي جدي را در مورد تونل توحيد دارد و اين نگراني از جنس همان نگراني‌هايي است كه در مورد برج ميلاد هم وجود داشت و شاهد همين اصرار در مورد برج ميلاد هم بوديم.

اين عضو شوراي شهر تهران در پاسخ به اين سوال كه شوراي شهر تهران در مورد تاخير در اجراي مصوبه خود از سوي شهرداري اقدامي نخواهد كرد، تصريح كرد: اين پيگيري بايد صورت گيرد، اما شورا پاسخ خود را مي‌داند و براي ما روشن است كه برج ميلاد آمادگي بازديد عمومي را ندارد.

دانشجو اضافه كرد: هنوز دسترسي‌هاي برج ميلاد از طريق وسايل حمل و نقل عمومي آماده نيست و نسخه‌هاي عملياتي براي آن هنوز جواب نداده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016