چهارشنبه 18 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نتايج کنکور فردا صبح اعلام می‌شود، ۵۲۴ هزار و ۷۶۹ نفر پذيرفته می‌شوند، مهر

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتايج کنکور سراسری سال ۸۸ در صبح فردا خبر داد و گفت: ۵۲۴ هزار و ۷۹۶ نفر از داوطلبان کنکور سراسری در اين آزمون پذيرفته می شوند که ثبت نام آنها از دهه سوم شهريور ماه در دانشگاهها آغاز می شود.

دکتر ابراهيم خدايی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتايج کنکور از طريق سايت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در اختيار داوطلبان قرار می گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اضافه کرد: تلاش مسئولان سازمان سنجش اعلام نتايج تا پايان امروز و در ساعت ۱۲ امشب است اما احتمال دارد نتايج فردا صبح اعلام شود.

خدايی افزود: در آزمون سراسری سال ۱۳۸۸ تعداد ۵۲۴ هزار و ۷۶۹ نفر قبول شده اند که از اين تعداد ۳۲۸ هزار و ۷۹۲ نفر زن و ۱۹۵ هزار و ۹۷۷ نفر مرد هستند. به عبارت ديگر ۳/۳۷ دهم پذيرفته ‌شدگان مرد و ۷/۶۲ درصد زن هستند.

معاون سازمان سنجش گفت: ثبت نام پذيرفته شدگان کنکور از دهه سوم شهريور ماه در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور انجام می شود و کارنامه داوطلبان نيز تا مهرماه منتشر می شود.

به گزارش مهر، يک ميليون و ۲۵۲ هزار نفر در آزمون سراسری سال ۸۸ شرکت کردند که از اين تعداد حدود ۹۹۶ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و از اين تعداد نيز ۸۵۱ هزار و ۲۵۸ نفر انتخاب رشته کردند و هم اکنون در انتظار اعلام نتيجه نهايی به سر می برند.

کنکور سراسری سال ۱۳۸۸ طی روزهای ۴، ۵ و ۶ تيرماه برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016