چهارشنبه 8 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جهانگير هدايت: اجازه تجديد چاپ کتاب های صادق هدايت را نمی دهند، ايلنا

- باعث تاسف است که آثار نويسنده ای مثل هدايت که بخش عمده ای از ادبيات ايران است در کنار خيابان و مثل مواد مخدر غيرقانونی به فروش برسد.
- افرادی هستند که پنهانی تمام آثار را چاپ و تکثير می کنند و ما هرگز ...


نوشته های صادق هدايت يکی از بزرگترين نويسنده های ادبيات کلاسيک ما بعد از سال ها چاپ و اتنشار، طی سالهای اخير اجازه تجديد چاپ ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جهانگير هدايت در گفتگو با ايلنا با ابراز نارضايتی از عدم امکان تجديد چاپ کتاب های هدايت در ايران گفت: تمام کتاب هايی که در ۲۵ سال اخير با اجازه ارشاد چاپ شده اند در چهار سال گذشته اجازه تجديد چاپ نگرفته اند.
وی افزود: اين بسيار باعث تاسف است که آثار نويسنده ای مثل هدايت که بخش عمده ای از ادبيات ايران است در کنار خيابان و مثل مواد مخدر غيرقانونی به فروش برسد.
هدايت به چاپ زير زمينی اين آثار اشاره کرد و گفت : افرادی هستند که پنهانی تمام آثار را چاپ و تکثير می کنند و ما هرگز از آن با خبر نمی شويم.
وی در ادامه از انتشار آثار هدايت در يک مجموعه ۱۰ جلدی در انگليس خبر داد و افزود:مؤسسه آمازون در انگليس تا کنون ۴جلد از مجموعه آثار هدايت را به چاپ رسانده که شامل ۴۲ داستان کوتاه او و مجموعه ای از طنزهای هدايت مثل ”حاجی آقا”،”وغ وغ ساهاب”،”علويه خانم”و”ولنگاری” است.
جهانگير هدايت خاطر نشان کرد که ۲جلد ديگر از مجموعه کتابهای هدايت شامل هر آنچه در باب فرهنگ فولکلور ايرانی نوشته و بوف کور در دست چاپ است.
وی ادامه داد که۶جلد ديگر از اين مجموعه ۱۰جلدی شامل تمام کارهای طنز.ترجمه،پژوهشها و نمايشنامه های هدايت که بعضی جنبه های اجتماعی دارند به زودی توسط همين انتشارات به چاپ می رسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016