یکشنبه 10 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آثار برگزيده جايزه ادبی صادق هدايت در اروپا منتشر می‌شود، ايلنا

اعتباری که به واسطه برگزاری مسابقه ادبی هدايت انجام گرفته باعث شده ناشران اروپايی به آثار ارائه شده در اين رويداد فرهنگی توجه ويژه ای کنند .


امسال هشتمين سال برگزاری مسابقه ادبی صادق هدايت است و اين مسابقه طی اين سال‌ها اعتبار فراوانی را در داخل و خصوصاَ در خارج از کشور کسب کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جهانگير هدايت در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا افزود:‌ اعتباری که به واسطه برگزاری مسابقه ادبی هدايت انجام گرفته باعث شده ناشران اروپايی به آثار ارائه شده در اين رويداد فرهنگی توجه ويژه ای کنند . به عنوان نمونه ناشران اروپايی تصميم گرفته‌اند آثار برتر جايزه‌های ادبی صادق هدايت را که از سال ۸۳ تا به حال اجازه چاپ پيدا نکرد‌ه‌انددر کشورهای اروپايی به زبان فارسی منتشر کنند.
وی افزود: در سال ۸۱ و ۸۲ مجموعه‌ای از آثار برگزيده شرکت‌کنندگان در اين جايزه ادبی با نام ياد هدايت منتشر شد اما از سال ۸۳ تا به حال مجوز انتشار اين مجموعه‌ها به ما داده نشده است.
مديردفترهدايت ادامه داد:‌امتياز ديگری که برای ما قائل شده‌اند اين است که مجموعه داستانهای برتر از برندگان جايزه ادب صادق هدايت نيز توسط ناشران اروپايی منتشر خواهد شد.
هدايت گفت: در حال حاضر مجموعه طنز صادق هدايت زير چاپ است و آمازون پخش و توزيع آن را بر عهده داردو آثار او در حوزه فرهنگ عاميانه نيز آماده انتشار است که بعد از مجموعه طنز صادق هدايت به چاپ می‌‌رسد.
وی اضافه کرد: همچنين مجموعه بوف کور به همراه دست نوشته‌های صادق هدايت نيز در دست تهيه و آماده‌سازی است که به زودی منتشر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016