یکشنبه 11 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهران مديري در انتظار تصميم مديران شبكه 3، همشهری

مهران مديري در انتظار تصميم مديران شبكه 3 سيماست تا معلوم شود كه مجموعه تازه‌اش با نام «قهوه تلخ» در نوروز 89 پخش مي‌شود يا خير.
به نوشته فارس، قائم مقام مدير شبكه3 سيما گفت: هنوز وضعيت پخش سريال جديد مهران مديري مشخص نشده و طي هفته جاري زمان قطعي پخش اين مجموعه مشخص مي‌شود.

هاشم رضايت گفت: اين هفته جلسه‌اي برگزار خواهد شد و طي آن تصميم گرفته مي‌شود كه مجموعه تلويزيوني قهوه تلخ پس از ماه صفر به روي آنتن برود يا اينكه پخش آن از ابتداي نوروز 89 آغاز شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بهترين سال‌هاي زندگي ما

داريوش فرهنگ مجموعه تلويزيوني «بهترين سال‌هاي زندگي ما» را بر مبناي فيلمنامه جابر قاسمعلي جلوي دوربين مي‌برد. جابر قاسمعلي در اين باره به مهر گفت: اين مجموعه تلويزيوني در 26 قسمت 45دقيقه‌اي به تهيه‌كنندگي محمد مسعود و به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه 3 تهيه مي‌شود.

براي نگارش بهترين سال‌هاي زندگي ما از همكاري سهيلا جبري و محمدرضا ديبايي استفاده مي‌كنم. نگارش 15 قسمت تمام شده و نگارش بقيه قسمت‌ها ادامه دارد. با توجه به اينكه سيناپس آماده است، بنابراين نگارش فيلمنامه زمان زيادي نمي‌برد و سعي مي‌كنيم تا پايان سال آن را تمام كنيم.

بازي در سينما

محمد شمس لنگرودي براي نخستين بار مقابل دوربين رفت و در فيلمي سينمايي به كارگرداني حميدرضا عليقليان به ايفاي نقش پرداخت. شمس لنگرودي در اين باره به مهر گفت: به‌مدت يك ماه در نخستين فيلم بلند عليقليان كه هنوز اسمي قطعي براي آن انتخاب نشده به ايفاي نقش پرداختم.

وي افزود: من در اين فيلم نقش يك شاعر را بازي مي‌كنم و رسول يونان و باران زماني ديگر بازيگران آن هستند. لنگرودي اين فيلم را اثري به‌شدت شاعرانه توصيف كرد كه روايت آن تلفيقي از افسانه و واقعيت است. فيلمنامه اين فيلم را رسول يونان نوشته است.

تعويق بار ديگر مادر

محمدحسين لطيفي فيلم سينمايي «بار ديگر مادر» را به تهيه‌كنندگي سيدكمال طباطبايي سال 89 جلوي دوربين مي‌برد. حامد عنقا، نويسنده فيلمنامه بار ديگر مادر در اين باره به مهر گفت: با توجه به اينكه 2بازيگر اين پروژه در خارج از كشور هستند، توليد اين فيلم به تاخير افتاد و لطيفي سال آينده اين فيلم سينمايي را كارگرداني مي‌كند.

مضمون فيلم بار ديگر مادر، اجتماعي و شخصيت اصلي آن نيز يك زن است. لطيفي همچنين قصد دارد فيلم سينمايي شماره 9 را به تهيه‌كنندگي منصور سهراب‌پور در لبنان مقابل دوربين ببرد.

نابرده رنج

كامبيز ديرباز در مجموعه تلويزيوني «نابرده رنج» حضور مي‌يابد. كارگردان مجموعه به فارس گفت: اين سريال نيمه اسفند كليد مي‌خورد و تا به حال حضور بازيگراني نظير كامبيز ديرباز و سام درخشاني در آن قطعي شده است.

عليرضا بذرافشان گفت: در حال حاضر در مرحله پيش توليد مجموعه تلويزيوني نابرده رنج به‌سر مي‌بريم و بنابر پيش‌بيني‌هاي انجام‌شده، اين سريال بين 5 تا 15 اسفندماه كليد مي‌خورد. وي افزود: تا به حال حضور بازيگراني مانند كامبيز ديرباز،‌ سام درخشاني و محبوبه بيات در اين سريال قطعي شده و انتخاب ديگر بازيگران همچنان ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016