سه شنبه 24 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جواد مجابی اشعارش را در اينترنت منتشر می‌کند، ايلنا

جواد مجابی برای گريز از وقفه‌های چندين ساله در انتشار آثار و روند گرفتن مجوز، اشعارش را در محيط وبلاگ منتشر می‌کند.


ايلنا: جواد مجابی ضمن اعلام خبر آثارش در شيوه‌ای تازه در فضای وب و در گفت‌وگو با ايلنا گفت: به تازگی مجموعه شعر «وطن روی کاغذ» را تمام کرده‌ام و به تدريج آن‌را در وبلاگ شخصی‌ام منتشر می‌کنم. چون دوست دارم اين اشعار خوانده شوند و اين راهی است برای عبور از وقفه‌های ۴، ۵ ساله در انتشار کتاب.
مجابی گفت: حدود دو تا سه هزار صفحه شعر دارم که از اين ميان، فقط هزار صفحه آن تاکنون چاپ شده است. به همين خاطر تصميم گرفتم تا از پاداش مادی بگذرم تا به پاداش معنوی برسم و دست‌کم مردم، اشعارم را بخوانند. هرچند که امکان دارد بعدها با ناشر هم درمورد چاپ اين کتاب صحبت کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين شاعر درباره تاثير محيط وبلاگ بر شعرهايش گفت: اين وبلاگ توسط دوستی برای من اداره می‌شود و به همين دليل هم من در ارتباط مستقيم با نظرات خوانندگان نيستم. اما درکل هم اين حرف‌ها روی من تاثيری ندارد. اگر فردی مانند شاملو بود، به عنوان يک استاد به حرف‌هايش گوش می‌دادم. اما فارغ از اين، بازی‌های اينترنتی در من تاثير ندارد. بلاتشبيه شما را ارجاع می‌دهم به گفته‌ای از دهخدا که اشاره می‌کرد: من در جوانی چندان خدمت پيران کرده‌ام که در پيری نيازی به نصيحت جوانان نداشته باشم.
مجابی افزود: چاپ دوم «باغ گمشده» هم در مرحله ترخيص است و به زودی توسط انتشارات ققنوس منتشر می‌شود. «باغ گمشده» داستان نسلی است که هريک به نحوی گمشده‌ای دارند؛ باغ، گمشده، وطن، گروه سياسی و ... به هر حال، چيزی که از دست رفته است. اين کتاب پيش از اين در آمريکا و سوئد هم منتشر شده است.
مولف کتاب «شعر بلند تامل» در ادامه گفت: کتاب هفتصد صفحه‌ای از مجموعه فرهنگ شفاهی که زيرنظر هاشم اکبريانی منتشر می‌شود و شامل گفت‌وگوی بلند علی شروقی با بنده در زمينه آثار، زندگی، دوستان و ... است؛ هم بعداز حذف و اصلاح‌هايی دوباره به ارشاد فرستاده شده است و اميدواريم که منتشر شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016