یکشنبه 29 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطعی ۲۰ درصد ارتباطات اينترنت کشور، جزئيات دلايل کندی سرعت اينترنت، مهر

مديرکل مهندسی عمليات و هماهنگی شبکه ديتا شرکت ارتباطات زيرساخت از بروز قطعی کابل دريايی شبکه اينترنت بين الملل smw4 خبر داد و گفت: حدود ۲۰ درصد ارتباطات کشور که از اين مسير تامين می شد دچار قطعی شده است.
حسن کريمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بروز اختلال در شبکه اينترنت کشور که از اواخر هفته گذشته پيش آمده است گفت: بخشی از ارتباطات شبکه اينترنت کشور که از کابل دريايی (smw4 (sea-me-we4 گرفته می شود با مشکل قطعی مواجه شده که اين مشکل داخلی نبوده بلکه منشا آن در کشور ايتاليا است. به همين دليل قطعی ارتباط و اختلال نه تنها در کشور ما بلکه در بسياری از کشورهايی که از اين کابل دريايی سرويس می گيرند بروز پيدا کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه مذاکرات با شرکت سرويس دهنده در حال جريان است و قول رفع خرابی در اسرع وقت داده شده است گفت: تا زمانی که اين قطعی برطرف نشود کندی سرعت اينترنت در کشور را خواهيم داشت.

اين مقام مسئول اظهار اميدواری کرد که با رايزنی های انجام شده هر چه سريعتر مشکل بوجود آمده مرتفع شود و گفت: از آنجايی که اينترنت دريافتی ما در کل کشور توزيع می شود بروز چنين اختلالاتی کاهش ترافيک در کل کشور را به همراه خواهد داشت و مربوط به منطقه خاصی نمی شود.

کريمی با بيان اينکه منشا قطعی پيش آمده يکی از فيبرهای اصلی است که ما از آن اينترنت دريافت می کنيم و به همين دليل نمی توان مسير پشتيبان و جايگزين برای آن در نظر گرفت به مهر گفت: در سال جاری در صدد افزايش ظرفيت ارتباطی در داخل کشور هستيم تا از اين پس مشکلات اينچنينی تا اين حد ملموس نباشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016