چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مزين شدن راديو به صدای مرد ساواکی! واکنش روزنامه جمهوری اسلامی به مصاحبه راديو با عبدالوهاب شهيدی

توضيح - روزنامه جمهوری اسلامی بدون ذکر نام عبدالوهاب شهيدی، از خوانندگان مطرح موسيقی اصيل ايرانی در دوران پيش از انقلاب؛ به سبک روزنامه کيهان، عليه مصاحبه راديوی دولتی با اين هنرمند مطلبی را منتشر کرده که در زير می خوانيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جمهوری اسلامی - در ساعت ۵۰/۲۰ دقيقه عصر ۴ ارديبهشت ماه در هفتادمين سالگرد تاسيس راديو در برنامه "کوچه باغ‏های ترانه" راديو جمهوری اسلامی با صدای مرد ساواکی مزين و متبرک گرديد.
در اين برنامه بعد از مصاحبه با خواننده ساواکی که سالها گريز از ميهن کرده و در ديار غرب حتی خاطرات نوشته بود، گوينده برنامه، پخش صدا و مصاحبه با مرد ساواکی را مزين و متبرک شدن صدای جمهوری اسلامی دانست.
هنر اگر مقوله‏ای خارج از چهارچوب‏های سياسی فرض گردد و فقط از ديدگاه صرفا توانمندی‏های هنرمند و زيبائی ظاهر به آن نگريسته شود در اين باره نيز جائی برای "ع.ش" وجود ندارد چون هنرمندان بسيار توانمندی هستند که همواره مورد بی‏مهری صدا وسيما و نشريات مکتوب سازمان مانده‏اند.
بدنامی همکاری با دستگاه‏های جاسوسی در هيچ جای دنيا پذيرفته نيست چه رسد همکاری با ساواک!
برجسته کردن مرد ساواکی و تجليل از وی بعد از يکسال اقامت در ايران عليرغم بی‏مهری‏های بسيار به هنرمندان متعهد جامعه و استفاده از هنرمند متعهد به عنوان سياهی لشکر و سپس دادن لوح‏های افتخار به غريبه‏ها رسمی است که در بخش هنر و حتی در جشنواره موسيقی فجر امسال تکرار شده و می‏شود.
* حسن جعفری


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016