پنجشنبه 20 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمع‌آوری لباس‌های مغاير با فرهنگ اسلامی از فروشگاه‌های کشور، ايلنا

تشديد اقدامات کنترلی و نظارتی در حوزه پوشاک به منظور رعايت شئونات اسلامی توسط فروشندگان‏، پرهيز از توليد و عرضه پوشاک نامناسب و مغاير با فرهنگ اسلامی و جمع‌آوری اقلام ممنوعه در سطح واحدهای صنفی ابلاغ شده‌است.


ايلنا: رييس پليس نظارت بر اماکن عمومی نيروی انتظامی از تشديد اقدامات کنترلی و نظارتی پليس در حوزه پوشاک در راستای اجرای طرح امنيت اخلاقی و اجتماعی خبرداد.
به گزارش پخبرگزاری ايلنا، سرهنگ عباس ميرائی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح امنيت اخلاقی و اجتماعی از سوی پليس نظارت بر اماکن عمومی، اظهارداشت: تشديد اقدامات کنترلی و نظارتی در حوزه پوشاک به منظور رعايت شئونات اسلامی توسط فروشندگان‏، پرهيز از توليد و عرضه پوشاک نامناسب و مغاير با فرهنگ ايرانی اسلامی و جمع‌آوری اقلام ممنوعه در سطح واحدهای صنفی به رده‌های اجرايی در سراسر کشور ابلاغ شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: همچنين به ادارات نظارت بر اماکن عمومی سراسر کشور ابلاغ شده تا با تشکيل جلسه با طراحان و توليد کنندگان البسه در مورد توليد پوشاک با مدلها و الگوهای ايرانی، اسلامی امکان تهيه لباس مناسب و مورد نياز اقشار مختلف را بيش از پيش فراهم آورند.
رييس پليس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تاکيد کرد: موضوع استفاده از لباس متحد‌الشکل با رنگ و مدلهای متنوع توسط فروشندگان و شاغلين در فروشگاه های پوشاک به منظور ترويج الگوهای زيبا و مناسب و همچنين پيشگيری از تخلفات و سوء استفاده عناصر معلوم الحال و رعايت شئونات جامعه اسلامی با همکاری مبادی ذيربط در دست بررسی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016