جمعه 1 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آب در روزنامه های حامی دولت آلوده نیست!، فردا

روزنامه های کیهان،وطن امروز و ایران در صفحات خود هیچ اشاره ای به این موضوع نداشته اند.

با وجود بازتاب گسترده اخبار مربوط به آلودگی آب تهران و اظهارات وزیر بهداشت در این خصوص در رسانه های مختلف، روزنامه های حامی دولت در شماره های امروز خود، هیچ اشاره ای به این موضوع و نگرانی های مردم تهران نکرده اند.

به گزارش سرویس سیاسی«اجتماعی» فردا بعد از آنکه وزیر نیرو اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر آلوده بودن آب مناطقی از تهران به نیترات را تکذیب کرد، وحید دستجردی وزیر بهداشت روز گذشته یک بار دیگر بر نیترات بیش از حد مجاز آب تهران تاکید کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از سویی دیگراعضاي كميسيون بهداشت و درمان مجلس در جلسه 3 ساعته دیروز خود، پس از بحث و بررسي درباره وضعيت آب پايتخت كه با حضور مسئولان وزارتخانه‌هاي بهداشت و نيرو صورت گرفت، يكي از مناطق جنوبي شهر تهران(یافت آباد) را به عنوان منطقه سياه معرفي كردند.

پس از تائيد نظر وزارت بهداشت درباره آلودگي آب منطقه "يافت‌آباد " در جنوب شهر تهران از سوي كميسيون بهداشت مجلس، وزارت نيرو هم با پذيرش اين مساله، منطقه مذكور را به عنوان "منطقه سياه " اعلام كرد.

بر اين اساس در اين جلسه مقرر شد كه كميته‌اي از سوي كميسيون بهداشت و وزارتخانه‌هاي بهداشت و نيرو، طي يك هفته اين موضوع را بررسي كنند و در اين مدت نيز، آب معدني به صورت رايگان در اختيار شهروندان منطقه يافت‌آباد قرار گيرد.

با این حال و با توجه به اهمیت خبری این موضوع روزنامه های حامی دولت بر خلاف سایر روزنامه ها، تاکید دوباره وزیر بهداشت و خبر های مربوط به آلودگی آب منطقه یافت آباد را پوشش نداده اند.

روزنامه های کیهان،وطن امروز و ایران در صفحات خود هیچ اشاره ای به این موضوع نداشته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016