دوشنبه 4 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروي‌انتظامي اردبيل: خطر مسافران بي‌حجاب از مواد مخدر هم بيشتر ‌است، ايلنا

فرمانده نيروي انتظامي گفت: نبايد اجازه داد در جامعه‌اي به بهانه كار فرهنگي، مبارزه با فساد و فحشا تعطيل شود.

به گزارش ايلنا، سردار اسماعيل احمدي مقدم در مراسم توديع فرمانده پيشين و معارفه فرمانده جديد انتظامي استان اردبيل با اشاره به اين‌كه صرفا نبايد معتادان را نصيحت كنيم، اظهاركرد: طبق قانون بايد با آنها برخورد كرد در غير اين صورت جامعه دوام خود را از دست مي‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با بيان اين‌كه وظيفه نيروي انتظامي اين است كه محيط جديد تهديدات را به خوبي شناسايي كند، افزود: صرفا با شمشير به نبرد با موشك نمي‌توانيم برويم. شمشير اين ميدان فرهنگي از جنس ديگري است و لازم است كه روش‌ها و تاكتيك‌ها را شناسايي و خنثي كنيم.احمدي‌مقدم افزود: بايد ما در فضاي مجازي حضور داشته باشيم. امروز جرايم علني تبديل به جرايم مجازي به صورت انبوه هم مي‌شود و اگر خود را مجهز نكنيم آسيب‌هاي جدي بر ما تحميل مي‌شود.

وي افزود: تلاش نيروي انتظامي اين است كه بيشتر كار كنيم و كشور را در مسير رشد اقتصادي سوق دهيم. فرمانده نيروي انتظامي با بيان اين‌كه در استان اردبيل بي حجابي مشاهده نمي‌شود، افزود: امروز ورود سيل مسافران بي‌حجاب به اين استان خطرش از مواد مخدر هم بيشتر ‌است.

احمدي مقدم گفت: ما دنبال نوسازي برنامه‌ها هستيم و از اين مسير هيچ تلاش و كوششي را دريغ نمي‌كنيم.

وي افزود: تلاشمان در انتصابات اين است كه در هر انتصابي گامي به جلو برويم حتي ما به حفظ وضع موجود هم قانع نيستيم كه فرمانده‌اي برود و فرمانده ديگر به روي كار بيايد و نتواند برنامه‌اش را بيشتر به جلو ببرد. ما در نيروي انتظامي ميثاق نامه‌اي درست كرده‌ايم كه بر اساس همين ميثاق نامه فرماندهان را انتخاب مي‌كنيم.

وي با بيان اين‌كه امروز با اين معيارها فرماندهان را انتخاب مي‌كنيم، افزود: آمدن هر فرد جديدي به اين سمت، خلاقيت‌ها و طرح‌هاي جديدي را نيز به ميدان مي‌آورد.

فرمانده نيروي انتظامي به تهاجم فرهنگي و رسانه‌اي دشمن اشاره كرد و افزود: اگر قرار است جبهه حق پيروز ميدان شود، نبايد از اين گونه جنجال‌ها ترسيد بلكه به جرات مي‌توانيم بگوييم كه ما قادر به دفاع از كيان مملكت خود هستيم.

احمدي مقدم با بيان اين‌كه دشمن سعي مي‌كند مواد مخدر را در نزديكي مرز ما توليد كند افزود: ضروري است با آگاهي و هوشياري بيشتر توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كنيم و نگذاريم كه وارد عمل شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016