جمعه 8 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاطمه معتمدآريا و ساخت مستند "هفت زنی که سينما را دوست دارند"، معتمدآريا: اين روزها سينما فقط نفس می‌کشد تا زنده باشد، ايسنا

فاطمه معتمدآريا اين روزها مشغول آماده کردن مستندی به‌نام «هفت زنی که سينما را دوست دارند» است.

اين بازيگر سينمای ايران در گفت‌وگويی با خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی روند ساخت اين مستند توضيح داد: اين مستند يک کار شخصی است و چندسالی است که برروی آن کار کرده‌ام. اين کار هفت بخش دارد که هم‌اکنون مشغول آماده‌سازی يکی از بخش‌های آن هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی همچنين درباره‌ی پيشنهاداتی که در زمينه‌ی بازيگری دارد نيز گفت: برای حضور در پروژه‌های آقای عياری و بهرام بهراميان صحبت‌هايی شده، ولی هنوز تصميم قطعی وجود ندارد اما هر دو طرف به همکاری علاقه‌مند هستيم.

معتمدآريا در پاسخ به سئوالی پيرامون شرايط اين روزهای سينما تصريح کرد: سينما اين روزها التهاب‌زده است و شرايط طبيعی ندارد، بنابراين در حالت غيرطبيعی نمی‌توان به ايده‌آل‌ها فکر کرد. اين روزها سينما فقط نفس می‌کشد تا زنده باشد.

متأسفانه تمام مراجع و مراکز سينمايی بحران زده‌اند و درحال اثبات خود هستند و به جای آنکه بتوان بعد از ۳۰ سال با قاطعيت درباره‌ی سينما حرف زد، همه به نقطه‌ی اول رسيده‌اند و می‌خواهند همه‌چيز را از اول شروع کنند.

اين بازيگر سينما همچنين به تازگی از جشنواره‌ی «گرانادا»ی اسپانيا بازگشته است و در اين جشنواره برای‌ «فعاليت در ارتقاء حرفه‌اش» تقدير شده است و برای داوری در چند جشنواره‌های بين‌المللی هم دعوت دارد.

فاطمه معتدآريا درباره‌ی فعاليت‌های ديگرش نيز به ايسنا گفت:يکی از اعضای هميشگی «محک» هستم و از ابتدا در اين موسسه‌ی خيريه عضو بودم و هنوز هم در زمينه‌ی کارهای فرهنگی‌شان فعاليت می‌کنم و همچنان با بنياد «مهرآفرين» همکاری دارم، به علاوه در بنياد کودک که فعاليت‌شان متمرکز بر بورس تحصيلی است، نيز هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016