سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

«باتومي»، «ونكوور»، «آناهايم» «طلا و مس» در ماههاي آينده راهي جشنواره‌هاي جهاني مي‌شود، ايسنا

فيلم «طلاومس» ساخته‌ي «همايون اسعديان» طي چند ماه آينده راهي جشنواره‌هاي جهاني مي‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،اين فيلم به تهيه‌كنندگي منوچهر محمدي در اولين نمايش خود در جشنواره‌ي فيلم «باتومي» گرجستان از تاريخ 21 تا 28 شهريور‌ماه به نمايش درخواهد آمد.

بيست‌و نهمين دوره‌ي جشنواره‌ي فيلم «ونكوور» كه از 8 تا 22 مهرماه در كانادا برگزار مي‌شود نيز ميزبان اين فيلم خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




«طلا و مس» در سومين حضور بين‌المللي‌اش هم در اولين جشنواره‌ي فيلم «آناهايم» كاليفرنيا كه از 21 تا 25 مهر ماه برگزار مي‌شود، به روي پرده مي‌رود.

گفته مي‌شود:جمعي از مهم‌ترين مديران برنامه‌ريزي جشنواره‌هاي آمريكايي، جشنواره‌ي «آناهايم» را براي نخستين بار برنامه‌ريزي كرده‌اند.

محمد اطبايي كه پخش بين‌المللي «طلا و مس» را برعهده دارد در پاسخ به اينكه واكنش جشنواره‌هاي جهاني با توجه به موضوع فيلم به «طلا و مس» چگونه است،به ايسنا گفت:طبق پيش‌بيني‌ برخي دوستان، فيلم «طلا و مس» به عنوان يك فيلم تبليغاتي از شانس كمتري براي حضورهاي بين‌المللي برخوردار بود. اما من شخصا به ويژگي‌هاي انساني فيلم اعتقاد داشتم و خوشحالم كه اين ويژگي‌ها مورد توجه شماري از مديران جشنواره‌ها قرار گرفته است.البته اضافه مي‌كنم كه اين فيلم در ابتداي حضورهاي بين‌المللي خود قرار گرفته كه از اين پس بايد شاهد دعوت‌هاي بيشتري هم براي نمايش اين فيلم باشيم.

به گزارش ايسنا،«طلاو مس» به تهيه‌كنندگي منوچهر محمدي و با بازي بهروز شعيبي، نگار جواهريان، جواد عزتي، سحر دولت‌شاهي، رضا راد‌منش و نگين عبداللهي درباره سيد‌رضا است كه به تازگي با خانواده‌اش به تهران آمده و متوجه بيماري خاص همسرش زهرا مي‌شود و به ناچار براي تهيه هزينه درمان او تغييراتي در شيوه زندگي‌اش مي‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016