یکشنبه 7 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موافقت کمیسیون فرهنگی مجلس با حذف نوای ربنای شجریان از صداوسیما، ایلنا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه حذف نوای ربنای شجریان از صداوسیما در حد یک خبر در کمیسیون فرهنگی مطرح شده است، اظهار داشت: نظر کمیسیون فرهنگی به حذف صدای شجریان مثبت بوده و نظر منفی‌ اعلام نشده است.

به گزارش ایلنا، سید جلال یحیی‌زاده نماینده تفت‌ ومیبد، ادامه داد: برخی اعضای کمیسیون با بررسی مواضع شجریان و برخوردی که صداوسیما با وی کرده است، توضیحاتی ارائه داده‌اند، اما در کل نظر کمیسیون فرهنگی با حذف صدای شجریان مثبت بوده و نظر منفی‌ اعلام نشده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص بررسی طرح اذان تا اذان نیز با اشاره به اینکه سال گذشته نیز وزارت ارشاد در ماه مبارک رمضان چنین سیاستی را اتخاذ کرده بود، اظهار داشت: امسال نیز کمیسیون فرهنگی با این اقدام وزارت ارشاد مخالفت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




یحیی‌زاده با اشاره به اینکه توجیه وزارت ارشاد، افزایش درآمد سینماها در ماه رمضان با استفاده از فضای معنوی این ماه است، ادامه داد: اینکه معنویت این ماه هزینه مسائل مادی و اقتصادی شود‌، پذیرفتنی نیست. مضاف بر اینکه ممکن است حاشیه‌های ناهنجاری نیز در این سانس‌های سینمایی به وقوع پیوندد که نگاه منفی کمیسیون را تشدید می‌کند.

استاد محمدرضا شجریان در جریان حوادث بعد از انتخابات نسبت به رفتار برخی از مسئولان انتقاد کرده بود و در مصاحبه هایی خود را عضوی از مردم که “خس و خاشاک” خطاب شده بودند، عنوان کرد. وی پیش از این غیر از ربنا خواستار عدم پخش آوازهایش از صد و سیما بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016