چهارشنبه 17 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير آموزش و پرورش: نسبت جمعيت دانش‌آموزی به معلم در کشور "۱۰ به يک" است، ايسنا

۶۶ درصد کلاس‌های درس شهر تهران اجاره‌ای، تخريبی و يا نيازمند مقاوم‌سازی است

وزير آموزش و پرورش نسبت دانش‌آموزان به معلم در کشور را «۱۰ به يک» دانست و گفت: در شهرستان استان تهران اين نسبت «۲۲ به يک » است، لذا در آزمون استخدامی ۴۰ هزار نفری، بيشترين پذيرش را برای شهرستان های استان تهران، حدود ۵ هزار نفر اختصاص داديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش سرويس «آموزش و پرورش» ايسنا، حاجی بابايی در سومين دور از سفرهای استانی هيات دولت به تهران و در جلسه شورای اداری شهرستان ری، اظهار کرد: يکی از افتخارات دولت دهم پروژه های عمرانی و اجرايی است که نشانه پيوند عميق دولت و مردم است تا مردم اين پيوند را بيشتراحساس کنند.

وی با اشاره به وجود مشکلات خاص در برخی استان‌ها و نقش سفرهای استانی در رفع مشکلات استانی افزود: سفرهای استانی دولت و ايجاد کارگروه در استان‌ها باعث می‌شود مشکلات با سرعت بيشتری عملياتی و رفع شود.

وزير آموزش و پرورش تاکيد کرد: اين کارهای عمرانی و رفع مشکلات مردم در جهت گسترش عدالت و خدمتگزاری است.

حاجی بابايی ضمن اشاره به وضعيت مدرسه سازی در شهر تهران، اظهار کرد: شهرستان‌های استان تهران نسبت به شهر تهران در خصوص مدرسه سازی وضعيت بهتری دارند.

وزيرآموزش وپرورش ادامه داد: از ۳۳ هزار کلاس درس که در شهر تهران وجود دارد، ۲۲ هزار کلاس درس حالت اجاره‌ای يا تخريبی و يا نياز به مقاوم سازی دارد.

به گفته حاجی بابايی، شهرستان ری به رغم داشتن قدمت تاريخی ونزديک بودن به پايتخت، وضعيت خوبی در حوزه نيروی انسانی درکشور ندارد.

حاجی بابايی با تاکيد بر نزديکی شهرستان ری به تهران گفت اين امر باعث شده که اين شهرستان براساس توازن منطقه‌ای و موقعيت جغرافيايی رشد نکند و اين يکی از مشکلات مهم اين شهر تاريخی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016