دوشنبه 22 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری جشن چهاردهم سينمای ايران در ۲۵ شهريور قطعی است، دولت کمکی نکرده است، ايلنا

ـ دولت تاکنون کمکی به برگزاری جشن نکرده است
ـ اجرای گروه موسيقی رستاک در جشن چهاردهم و گروه آوازی تهران در جشن مستند سازان قطعی است
ـ ۱۷ تنديس و يک لوح افتخار در جشن چهاردهم اهدا می شود
ـ کارگردان جشن بيژن ميرباقری است


ايلنا: ايلنا: هر چند پيش از اين گفته می‌شد که جشن چهاردهم سينمای ايران امکان دارد در روز ۲۴ و يا ۲۶ شهريور برگزار شود اما دبير جشن چهاردهم اعلام کرد که جشن در روز ۲۵ شهريور برگزار می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فرهاد توحيدی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به آخرين تحولات جشن چهاردهم گفت: به دنبال پيگيری‌های فراوان، جشن چهاردهم روز پنجشنبه ۲۵ شهريور از ساعت ۲۰ به بعد در برج ميلاد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در اين مراسم ۱۷ تنديس و يک ديپلم افتخار که ويژه يک کارگردان اول است و توسط کانون دستياران کارگردانان انتخاب شده است، اهدا می‌شود.
توحيدی با اشاره به تلاش‌های که در جريان برگزاری اين جشن و همچنين جشن فيلم کوتاه ‏، مستند و آئين نکوداشت انجام شده است گفت: دولت تاکنون هيچ کمکی به برگزاری اين جشن نکرده است البته بخش خصوصی و حاميان مالی وجود دارند اما چندان مطلوب نيست.
دبير جشن چهاردهم درباره مواردی که تاکنون اجرای آن در جشن قطعی شده است گفت: برای برگزاری جشن در حال نگارش يک سناريو هستيم کارگردانی جشن را بيژن ميرباقری بر عهده دارد و اجرای آن امسال برای هنرمندان يک هنگفتی را به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: در حال مذاکره با دو مجری نامدار هستيم که به محض قطعی شدن نام آنها اعلام می‌شود همچنين اجرای گروه موسيقی رستاک در اين جشن قطعی شده است.
توحيدی افزود: به دليل فشرده بودن برنامه های سالن همايش برج ميلاد ،اين سالن روز ۲۴ شهريور جهت تمرين در اختيار ما قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به جشن مستندسازان گفت: جشن مستندسازان ۲۳ شهريور برگزار می‌شود و گروه آوازی تهران به سرپرستی ميلاد عمرانلو در آن قطعاتی را اجرا می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016