سه شنبه 30 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نتایج جالب یک تحقیق درباره دعوا در خودرو!، مهر

یک شرکت خودروسازی انگلیسی با انجام یک نظرسنجی از خودروسواران با کشف این نکته که این افراد به طور متوسط 22 دقیقه پس از نشستن در خودرو با سرنشینان دعوا می کنند به بررسی دلایل این دعواها پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بی شک بدترین جا برای دعوا کردن، داخل خودرو و به خصوص زمانی است که اعضای خانواده یا دوستان قصد رفتن به تعطیلات را دارند.

اکنون شرکت خودروسازی "سیت" انگلیس با انجام یک نظرسنجی از خودروسواران انگلیسی دریافت که به طور متوسط تنها 22 دقیقه پس از حرکت، دعواهای داخل خودرو آغاز شده و مسیر باقیمانده با دهان بسته و اخم سپری می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




روزنامه دیلی میل با انتشار این اطلاعات نشان داد که یک دهم خودروسواران انگلیسی حداقل داخل خودرو با شریک زندگی و یا دوستان خود یک دعوای بسیار جدی داشته اند که منجر به پایان رابطه آنها شده است.

در این راستا، در ماه جولای در آلمان یک دعوای خانوادگی در خودرو در زمان رفتن به تعطیلات موجب شد که پدر پسر خود را از ماشین به بیرون پرت کند و با حداکثر سرعت گاز بدهد و از محل دور شود. به طوریکه وقتی پلیس برای کمک به پسر رسید پدر 180 کیلومتر دور شده بود.

نتایج این تحقیق انگلیسی نشان می دهد که از هر پنج خودروسوار حداقل یک نفر همسر خود را به دلیل دعوا از خودرو پیدا می کند.

این نظرسنجی نشان می دهد که 44 درصد از مناقشات و دعواهای درون خودرو به دلیل اختلاف نظر در مورد محل مسافرت است. 37 درصد از دعواها به دلیل مشکلات ناشی از پیدا کردن جای پارک خودرو است. همچنین 34 درصد از موارد به دلیل سبک رانندگی با سرعت بالا و 24 درصد از دعواها به دلیل عدم حفظ فاصله متوسط راننده با خودروی جلویی است.

20 درصد از دعواها در اثر توصیه هایی در می گیرند که سرنشین به راننده می کند و 20 درصد از مناقشات به دلیل انتخاب موسیقی است.

همچنین دمای زیاد بخاری در 15 درصد از موارد و خنکی زیاد کولر در 14 درصد از موارد منجر به بروز دعوا می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016