سه شنبه 30 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پخش سريال‌هاي ايراني از تلويزيون ترکيه، ايسنا

مجموعه‌هاي نمايشي «بشارت منجي»، «يوسف پيامبر(ع)» و «مريم مقدس(س)» و «او يک فرشته بود» از شبکه‌هاي ترکيه درحال پخش است.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا به نقل از روابط عمومي سيما، مجموعه نمايشي «بشارت منجي» با حضور بازيگراني چون احمد نجفي، فتحعلي اويسي، احمد سليمان‌نيا، مرتضي ضرابي، اكبر سنگي، زنده‌ ياد رضا سعيدي، ولي‌اله مومني، محمدعلي ساربان، افشين زارعي و سيروس اسنقي، از کانال هفت ترکيه در حال پخش است. «بشارت منجي» به كارگرداني نادر طالب‌زاده داستان زندگي حضرت مسيح است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در خلاصه داستان اين سريال آمده است: در روزگاري كه كاهنان، رومي‌ها و حكومت فاسد هيرودس زمام امور يهوديه(فلسطين) را در دست داشتند، پيامبري با نشانه توحيد و عرفان ظهور كرد. وي در برابر زور و فساد هيرودس و رومي‌ها مقاومت كرد، اما تزوير كاهنان موثر افتاد و او به خواست خداي خود لبيك گفت وعروج كرد.

«يوسف پيامبر(ع)» و «مريم مقدس(س)» نيز از جمله مجموعه‌هاي نمايشي هستند که از کانال هفت ترکيه درحال پخش است.«او يک فرشته بود» به کارگرداني عليرضا افخمي نيز از مجموعه‌هاي نمايشي است که از شبکه هلال TV ترکيه در حال پخش است.

گفتني است اين سريال‌ها به همت اداره کل تامين برنامه خارجي و رسانه بين‌الملل به شبكه‌هاي خارجي ارائه مي‌شوند.


***

فيلم‌هاي «هرشب تنهايي»، «گراناز» و «نشاني» درجشنواره فيلم حراره که در کشور زيمباوه برگزار شد، حضور داشتند.

فيلم‌هاي «هرشب تنهايي» به کارگرداني رسول صدرعاملي و «گراناز» به کارگرداني عباس رافعي از توليدات شبکه يک سيما و «نشاني» ساخته فريدون حسن پور توليد مشترک مرکزسيما فيلم و بنيادسينمايي فارابي هستند.

گفتني است اداره کل تامين برنامه خارجي ورسانه بين الملل عرضه بين المللي اين فيلم ها رابرعهده داشته است.


***

انيميشن «سفربه سرزمين دور» به کارگرداني ساسان پسيان و «محمد زکرياي رازي» به کارگرداني فرشاد شفيعي از توليدات مرکزصبا و مستند «افسانه مجاهدين» به کارگرداني محمدرضاعباسيان ازتوليدات سازمان صداوسيما، درششمين دوره جشنواره منبرطلايي در شهر کازان مرکزجمهوري تاتارستان روسيه به نمايش درآمده‌اند.

فيلم سينمايي «پاي پياده» به کارگرداني فريدون حسن‌پور از توليدات شبکه يک سيما و فيلم «افسانه 2010» به کارگرداني احسان عبدي پور از توليدات مرکز بوشهر، از ديگر فيلم‌هاي حاضر در اين جشنواره هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016