یکشنبه 16 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آرايشگاه‌هاي مخصوص خانم‌هاي مذهبي در تهران، ابتکار

گروهي از آرايشگران مذهبي، آرايشگاه مخصوص خانم‌هاي محجبه راه اندازي کرده اند. اين گروه هدف خود را در اجرايي کردن چنين آرايشگاهي را کمک نکردن به اشاعه گناه مي‌دانند.

البته بر اساس اخبار اين افراد اولين گروهي نيستند که آرايشگاه مخصوص خانم‌هاي محجبه راه اندازي کرده اند.يکي از اين آرايشگران با انتقاد از وضعيت بد و ناهنجار آرايشگاه‌ها مي‌گويد: پخش آهنگ غير مجاز، پخش برنامه‌هاي نامناسب ماهواره و نيز آموزش‌ها رفتارهاي غير اخلاقي و نامناسب در آرايشگاهها امري عادي شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در ادامه افزود: اين جريان غير فرهنگي که در آرايشگاه‌ها وجود دارد در صورت عدم کنترل و نظارت، اثرات جبران ناپذيري بر بدنه جامعه واردخواهد کرد. يکي ديگر از آرايشگران در مورد جو ناسالم حاکم بر برخي آرايشگاه‌ها مي‌گويد: در اين مکان‌ها با خانم‌هاي محجبه درست برخورد نميشود و حتي در برخي مکان‌ها به خانم‌هاي محجبه خدمات نمي‌دهند صرف نظر از اين مسئله برخي رفتارها به صوت مافيايي در بين آرايشگران در حال حرکت است به طوري که از روي مدل‌هاي ماهواره‌اي هر روز يک مد و تيپ خاص را در بين دختران اشاعه مي‌دهند.وي در ادامه افزود: موضوعات غير فرهنگي زيادي حاکم بر آرايشگاهها ست که مانع حضور زنان محجبه در اين مکانها مي‌شود.

اين افراد نمي‌خواهند در اشاعه گناه کمک کنند ولي در جامعه اسلامي خدمات مناسب و بدون تبعات منفي بايددر اختيار عموم باشد.اين گروه معتقدند که براي موثر بودن در راه اندازي جرياني از آرايشگاههاي پاکيزه از نظر اخلاقي و محيطي نياز به پيگيري مسئولين وجود دارد به طوري که شاهد ايجاد آرايشگاه‌هاي کاملا مجهز براي خدمات دهي به خانم‌ها باشيم و به جايي برسيم که خدمات دهي براي افرادي با رفتارهاي نامتعارف نداشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016