یکشنبه 23 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امين‌الله رشيدی: کتابم را در دولت بعدی منتشر می‌کنم! ايلنا

امين‌الله رشيدی که اين روزها از گرفتن مجوز برای کتاب خاطراتش نااميد شده، قطعات قديمی خود را در يک اثر موسيقی باعنوان «عشق آتشين» منتشر می‌کند.


ايلنا: آلبوم «عشق آتشين» به خوانندگی امين‌الله رشيدی تا نيمه‌های بهمن منتشر می‌شود.
امين‌اله‌رشيدی(خواننده) با اعلام اين خبر به ايلنا گفت: اين آلبوم شامل ۱۳ قطعه موسيقايی است که توسط ارکستر شماره ۲ و ۶ راديو اجرا شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در اين اثر موسيقايی نوازندگانی چون حبيب‌اله بديهی، پرويز ياحقی، همايون خرم، عباس شايوری، رضاياوری، انوشيروان روحانی و جهانگير ملک و... صدای من را همراهی کرده‌اند.
اين خواننده پيشکسوت با اشاره به اينکه آلبوم «عشق آتشين» به همان شکل قديمی و بدون هيچ دست‌کاری انتشار می‌يابد، خاطرنشان کرد: اشعار اين اثر از آثار ايرج تيمور تاش، تورج نگهبان، کريم فکور، رهی معيری و نظام فاطمی انتخاب شده است.
رشيدی ادامه داد: آلبوم من با آثار گذشته‌ام کاملا متفاوت است که اين تفاوت‌ها را بعداز عرضه‌ی آلبوم شرح خواهم داد. همچنين اين اثر در دستگاه چهارگاه، سه گاه، دشتی، ماهور، شور و اصفهان است.
وی درباره انتشار کتاب دومش هم گفت که؛ کتاب هم‌اکنون پنج سال است در وزارت ارشاد مانده است: در دولت جديد نزديک به ۸۰ مورد اصلاحی و حذفی در کتاب وجود داشت که قبول نکردم.
وی گفت: ترجيح می‌دهم اين کتاب که ادامه‌ی کتاب خاطره‌ها و نغمه‌ها است را در شرايطی ديگر و در دولتی بعدی چاپ کنم تا مجبور نباشم بسياری از اسناد تاريخی را در آن حذف کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016