شنبه 6 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان جشنواره "طواف تا ولايت"، معاون هنری ارشاد: جشنواره فرهنگی هنری طواف تا ولايت، بين المللی شود

مراسم اختتاميه نخستين جشنواره فرهنگی هنری «طواف تا ولايت» با حضور گسترده هنرمندان و مقامات مسوول هنری ، در سالن مولتی ويژن برج آزادی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه برج آزادی در اين مراسم که با حضور شاه آبادی معاون هنری ارشاد ، حسين پارسايی مدير عامل بنياد رودکی ،مهندس جعفری شهردار منطقه ۹ تهران، مهدی مسعود شاهی مشاور معاونت سينمايی وزارت ارشاد کيوان سهرابی رئيس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی وجمعی از هنرمندان برگزارشد،حميد شاه آبادی معاون امور هنری ارشاد ، برگزاری نخستين جشنواره «طواف تا ولايت»را موفقيت آميز توصيف کرد و گفت: اين جشنواره نبايد در قدم اول بماند و بايد گام بعدی را بزرگتر و در حد بين المللی بردارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ابراز اميدواری کرد که اين جشنواره با در نظر گرفتن افقی بلند با حضور بيشتر هنرمندان و عرصه های وسيع تر هنری تداوم يابد تا چراغ راه فرهنگ و هنر کشور باشد.
معاون امور هنری ارشاد افزود: با برپايی چنين جشنواره ای و تکريم و تمجيد از هنرمندان، می توانيم از عرصه هنری کشور پاسداری و حمايت کنيم .
درادامه ، کيوان سهرابی دبير اين جشنواره ، برگزاری نخستين جشنواره «طواف تا ولايت» را ادای دينی به امام اول شيعيان حضرت علی(ع) عنوان کرد و گفت: برگزاری اين جشنواره نشانه ای بود از قابليت های بالای برج آزادی
وی افزود: اين جشنواره ثابت کرد که برج آزادی از ظرفيت های هنری بسياربالايی برخوردار است و می تواند جايگاه ويژه ای برای عرضه فعاليت های هنرمندان باشد.
اين دبير جشنواره با اظهار اميدواری از اين که در آينده ای چندان دور برج آزادی به يکی از مراکز فرهنگی کشور تبديل شود ، ادامه داد: تلاش ما براين است که هرچه زودتر اين مکان فراموش شده را به رونق واقعی آن نزديک کنيم .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016