یکشنبه 14 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پلمپ استودیوی دوبله 'فارسی 1' در تهران؟، مشرق

مشرق - اخبار موثق از شناسایی و پلمپ یك استودیوی غیر مجاز دوبله سریال ها و فیلم های خارجی در تهران كه به منظور پخش در شبكه های ماهواره‌ای از جمله ' تی وی پرشیا' و 'فارسی1' فعالیت داشته، حكایت دارد.

به نوشته این سایت، در این استودیوی غیرمجاز كه در یكی از خیابانهای مركزی شهر تهران قرار داشت و چند زن و مرد دوبلور در آن بازداشت شده اند، حدود 100 حلقه از فیلم های غیرمجاز و تعداد زیادی از سریالهای خارجی به همراه چندین دستگاه رایانه، و متون سریال ها و فیلم های دوبله شده با محتوای غیراخلاقی كشف و ضبط شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براساس حكم قضایی دفتر این استودیو كه به دوبله برخی آثار به منظور پخش در شبكه های ماهواره ای چون «تی وی پرشیا» و «فارسی1» می پردازد، پلمپ و مدیر آن نیز بازداشت شده است.

این استودیوی غیرمجاز پروانه فعالیت موقت در زمینه «آموزش گویندگی» به مدت 6 ماه از معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت ارشاد اخذ كرده ولی تاكنون موفق به اخذ پروانه فعالیت دائم در زمینه دوبله نشده است. مدیر این استودیو گفته است كه تاكنون دوبله تعدادی از سریال ها و فیلم های مطرح خارجی را به اتمام رسانده و در این روزها نیز دوبله مجموعه "جولیا" كه یك سریال بیش از 120 قسمتی آلمانی است، برای پخش در یكی از شبكه های ماهواره‌ای در دست اقدام داشته است.
گفته می شود تاكنون حدود 60 قسمت از این سریال ترجمه، دوبله و برای پخش در یك شبكه ماهواره ای ارسال شده است.

به گفته یك منابع مطلع، رابط این استودیو با شبكه های ماهواره ای فردی است كه گفته می شود هم اكنون در كشور امارات زندگی می كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016