چهارشنبه 15 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بابک قُدمايی، خواننده پاپ ايران در جام ملت‌های آسيا می‌خواند


بابک قدمايی خواننده پاپ کشور « قلب شيران » را با فضايی متفاوت در جام ملت های آسيا می خواند

« بابک قدمايی» خواننده آثاری چون خداحافظ گذشته ، زندگی ساده ، مسافر غريب و ... درگفت و گو با خبرنگاران ، ضمن بيان اين مطلب گفت: ترانه « قلب شيران » اثری کاملا ايرانی است که برای حمايت و تشويق نمايندگان وطنمان در جام ملت های آسيا با آهنگسازی و تنظيم «حسام الدين ناصری » ، ترانه سرايی «حميد فلق بيگی » و خوانندگی خودم اجرا می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اين که جنس و فضای اين اثر با ديگر آثار اين چنينی متفاوت است ، افزود: اين اثر فضای شادی را درخود دارد که سبب ايجاد شور و هيجان بيشتر برای تماشاگران و بازيکنان اين تورنمنت بين المللی شده و انگيزه بيشتری برای بازيکنان ايجاد می کند .
اين هنرمند اظهار داشت : دراين اثر از سازهای بادی و برنجی ، کوبه ای ، آکاردئون ، پيانو و البته کمی هم از سازهای زهی استفاده شده تا فضايی شاد و پر هيجان را با خود همراه سازد.
قدمايی درباره چرايی انتخاب نام اثر « قلب شيران » توضيح داد: قلب شيران، نماد بازيکنان کشورعزيزمان ايران است که هم چون شيری قدرتمند به ميدان جنگ رفته و افتخار می آفرينند. آن ها قلب کشور و مردمان آن يعنی « شيران» اين کشور پهناور هستند .
خواننده تيتراژ پايانی خانه مهرادامه داد: من به دليل مسائل و مشکلاتی که برسر نام خليج فارس پيش آمده و کشورهای عربی می خواهند آن را ازآن خود کنند ؛ تاکيد اثر خود را اين بيت گذاشتم: « خليج بی نهايت فارس شهزاده های پارس »
وی با بيان اين نکته که « شهزاده های پارس» شعار رسمی تيم ملی ما در جام ملت های آسياست ، گفت: ازآن جايی که اين اثربرای مردم و نمايندگان آن ها در بازی های آسيايی ساخته شده ، برروی اين دونماد مهم خليج فارس و شعار تيم ملی تاکيد فراوان داشته و آن را تجيع بند اثر خود کرده ام تا اين شهزادگان و فرزانگان و نمايندگان بدانند قلب شيران ( مردمان ) کشورما هستند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016