یکشنبه 26 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تمام مدارس تهران و كردستان تعطیل شد، فارس

با شدت یافتن بارش برف و كاهش شدید دمای هوا، تمامی مراكز پیش‌دبستانی و مدارس استان تهران و كردستان امروز (یكشنبه 26 دی‌) در نوبت صبح از سوی مسئولان آموزش و پرورش تعطیل اعلام شد.

علی‌اكبر حامدی قائم مقام اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: با شدت یافتن بارش برف و كاهش شدید دمای هوا، تمامی مراكز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران امروز در نوبت صبح تعطیل است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: تاكنون تصمیمی برای تعطیلی مدارس در نوبت عصر گرفته نشده است و هرگونه تصمیم احتمالی در این رابطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

همچنین علی سلیمانی مدیر روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام كرد: به دنبال بارش برف و كاهش دمای هوا تمامی مراكز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی شهرستانهای استان تهران، امروز (یكشنبه 26 دی) در نوبت صبح تعطیل است.

وی افزود: در خصوص تعطیلی مدارس نوبت عصر تا این لحظه تصمیمی گرفته نشده است و هرگونه تصمیم احتمالی در این رابطه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیركل آموزش و پرورش كردستان اعلام كرد: مدارس ابتدایی نوبت صبح تمامی شهرستان‌های استان كردستان به علت بارش سنگین برف و برودت هوا امروز (یكشنبه) تعطیل است.

خسرو ساكی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سنندج، اظهار داشت: مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستان‌های سقز، بانه، مریوان، سروآباد، كامیاران و زیویه تعطیل شده است.

وی افزود: همچنین علاوه بر مدارس ابتدایی، مدارس راهنمایی و مقطع دبیرستان شهرستان‌های سنندج، قروه، دیواندره، دهگلان، بیجار، سریش‌آباد، كرانی، موچش و كلاترزان نیز امروز تعطیل است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016