سه شنبه 5 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسام‌الدین سراج: ترجیح می‌دهم در جشنواره موسیقی فجر شرکت نکنم

مجله‌ی موسیقی ملودی - حسام‌الدین سراج با بیان اینکه ترجیح می‌دهم در جشنواره‌ی موسیقی فجر شرکت نکنم، گفت: جشنواره‌ی فجر در قالب خاصی اجرا می‌شود و عنوان آن یک مناسبت سیاسی است، اما کنسرت آزاد، کنسرتی است که همه‌ی مردم می‌توانند آزادانه در آن شرکت کنند یا نکنند.در قدیم یک‌بار تجربه‌ای داشتم و در جشنواره اجرا رفتم، اما متاسفانه سالن خالی رفت، زیرا مسئولان به این نکته فکر نکرده بودند که این سالن باید تماشاگر داشته باشد. این نحوه‌ی برگزاری درست نیست و به همین دلیل ترجیح می‌دهم در آن شرکت نکنم.

به گزارش مجله‌ی موسیقی ملودی سراج درباره‌ی احتمال اجراهای دیگرش با همراهی گروه بیدل در تهران به ایسنا گفت: قطعا ما دوست داریم که در تهران و دیگر شهرها کنسرت داشته باشیم، اگر اجازه بدهند. اما همان‌طور که می‌دانید برگزاری کنسرت در ایران بسیار سخت است و مسوولان همیشه برای این اتفاق تعارف می‌کنند و رو‌دربایستی دارند، در حالی که دو روز مانده به کنسرت هنوز مجوزی برای کار صادر نشده و امکان تبلیغ وجود ندارد. به همین دلیل هم بسیاری از گروه‌ها ترجیح می‌دهند که در این شرایط اجرا نروند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سراج با اشاره به دیگر فعالیت‌هایی که این روزها در عرصه‌ی موسیقی انجام می‌دهد، تصریح کرد: در حال حاضر دو آلبوم در دست دارم. یکی از آنها قرار است توسط حوزه منتشر شود. آلبوم دیگرم نیز با استفاده از اشعار استاد ابتهاج و نوازندگی اردشیر کامکار و گروهی از جوانان انجام شده که با آهنگسازی مدیا فرج‌نژاد به زودی منتشر خواهد شد.

سراج درباره‌ی چگونگی فعالیت خود روی اشعار قیصر امین‌پور نیز توضیح داد: متاسفانه این کار هنوز به جایی نرسیده است و هربار که اشعار او را می‌خوانم تنها تاسف می‌خورم که چرا هیچ کاری انجام نشده است، شاید همه‌ی این‌ها از تنبلی من باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016