سه شنبه 5 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سيدعلی صالحی در منزل بستری است، ايلنا

سيدعلی‌صالحی اواخر دی ماه سال جاری بدليل بيماری قلبی در بيمارستان لاله مورد عمل جراحی قرار گرفت و پس از پشت سر گذاشتن دوران کما در بيمارستان و کسب هوشياری هم اکنون در منزل تحت درمان است


ايلنا: سيدعلی صالحی(شاعر و تئوری پرداز ادبی) که ارديبهشت ۸۹ يکی از حادترين سکته‌های قلبی را پشت سر گذاشت، مجدداً در ۲۵ دی سال جاری، در پی وخامت احوال عمومی، در بيمارستان لاله بستری شد.
سيد علی صالحی در گفتگو با خبرنگار ايلنا، ضمن بيان اين خبر افزود: همان روز تحت عمل بالون و استنت رگ‌های قلب قرار گرفتم. عمل توام با توفيق بود، و به بخش منتقل شدم، اما حدود ساعت يک بعدازظهر ناگهان دچار خونريزی شديد داخلی شدم. چندان که در فاصله نيم ساعت به کما رفتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد؛ تزريق مکرر کيسه‌های خون، بی‌پاسخ می‌ماند. تيم پزشکی، من را به اتاق عمل منتقل کردند و دست آخر جراحی به نتيجه ‌رسيد، و من بعد از هفت ساعت به هوش آمدم و هم اکنون در منزل، دوران درمان را طی می‌کنم.
صلاحی علت اعلام نکردن اين خبر را تا به امروز اينگونه، موجه خواند که: به اين دليل حالا خبر را می‌شنويد که نخواستم مزاحم دوستان و رفت و آمدها و زحمت آنها بشوم. اگر شرايط عيادت وجود داشت، چه شفايی بالاتر از محضر اهل اميد. به نظر می‌رسد قرار نيست به همين سادگی، اين دنيای زيبا را ترک کنم. شعرهای خوشی در راه دارم. اصلاً معنای زندگی همين جدال با مرگ است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016