سه شنبه 5 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامزد های زرشک طلایی معرفی شدند، ایلنا

اسامی نامزد های جوایز زرشک طلایی که از آن به عنوان اسکار مسخره یاد می شود، اعلام شد و دو فیلم «جنسیت و شهر» و سری فیلم های دنباله دار «تاریک و روشن» که ماجرای خون آشام ها را با رویکردی نوجوان پسند دنبال می کند، بیشتری نامزدی را از آن خود کردند.

به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاري فرانسه بازیگران برجسته هالیوودی، مثل جنیفر آنیستون، اشتون کوچر، رابرت پتیسون، مایلی سیریوس، و بابارا استرایسند برای نقش آفرینی های شان در سال 2010 نامزد جایزه زرشک طلایی شدند. جوایز زرشک طلایی که از سوی «بنیاد جایزه زرشک طلایی» به «بد ترین بد ترین ها»ی سینمایی در هر سال تعلق می گیرد، به مذاق سینما گرانی که برنده آن شده اند خوش نمی آید و اکثر شان هم برای دریافت آن در مراسم اهدای جوایز حاضر نمی شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فیلم های «نبرد غول ها»، «آخرین خم کننده هوا»، «جنسیت و شهر 2»، «تاریک و روشن» نامزد زرشک طلایی بد ترین فیلم سال 2010 شدند. جوایز در تاریخ 26 فوریه به برندگان اهدا می شود. فیلم خم کننده هوا که منتقدان نیز آن را آماج انتقاد های تند خود قرار داده بودند، علاوه بر بدترین فیلم در رشته های بد ترین کارگردانی و بد ترین دوباره سازی و بد ترین فیلمنامه و بد ترین تیم بازیگری و یک زرشک طلایی جدید تحت عنوان بد ترین سوء استفاده از تکنیک «3 بعدی» شد.

جک بلک (سفر های گالیور) و جرالد باتلر و آشتون کوچر و تیلور لاؤتنر و رابرت پتی سون نامزد زرشک طلایی بد ترین بازیگر مرد شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016