سه شنبه 5 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهیه‌کننده فیلم: برای حضور "یکی از ما دو نفر" در جشنواره فیلم فجر فرم پر نکردیم،

مهر - تهیه‌کننده فیلم سینمایی "یکی از ما دو نفر" با اظهار بی‌اطلاعی از حضور فیلمش در جشنواره فیلم فجر گفت: برای حضور "یکی از ما دو نفر" در جشنواره فجر فرم پر نکردیم.

محمد نیک‌بین در مورد حضور فیلم "یکی از ما دو نفر" در بخش نوعی نگاه بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌‌المللی فیلم فجر به خبرنگار مهر گفت: فکر می‌کنم در مورد حضور این فیلم در جشنواره بیست و نهم و در بخشی که شما می‌گویید اشتباهی صورت گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: فرم شرکت در جشنواره فیلم فجر باید توسط عوامل آن که کارگردان و تهیه کننده هستند، پر شود و تا جایی که من اطلاع دارم ما هیچ فرمی پر نکرده‌ایم.

نیک‌بین همچنین در پاسخ به این سوال که اگر "یکی از ما دو نفر" در جشنواره فیلم فجر روی پرده برود چه واکنشی نشان خواهد داد، توضیح داد: اجازه بدهید در این مورد آن زمان تصمیم گیری کنیم. اگر این فیلم در جشنواره روی پرده برود پیگیری می‌کنم که چه اتفاقی افتاده است. ضمن اینکه در حال حاضر هم برای حضور این فیلم در جشنواره بیست ونهم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم.

تهمینه میلانی کارگردان فیلم هم، قبلا اعلام کرده بود برای شرکت در جشنواره فیلم فجر فرم پر نکرده است. این در حالی است که مدتی پیش میلانی در گفتگو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر گفته بود "یکی از ما دو نفر" آماده نمایش شده و کپی 35 میلیمتری آن به‌زودی آماده خواهد شد و به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارایه می‌شود.

در حال حاضر این فیلم به همراه فیلم‌هایی از عبدالرضا کاهانی، سیروس الوند، فریدون جیرانی، علیرضا داوود نژاد و مهرشاد کارخانی در بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

"یکی از ما دو نفر" داستان دو آرشیتکت را روایت می‌کند که از دو دنیای متفاوت می‌آیند و به لحاظ فکری و جهان‌بینی با هم متفاوت هستند. در این فیلم بهرام رادان، السا فیروز‌آذر، همایون ارشادی، دانیال عبادی، آنا نعمتی، الناز فیروزآذر، پیام صالحی، سارا خوئینی‌ها و سمانه پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016