شنبه 23 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فیلم‌های حاتمی‌کیا و فرهادی با استقبال گسترده اکران شد،

مدیر سینما فرهنگ از استقبال گسترده از اکران فیلم‌های سینمایی "گزارش یک جشن" و "جدایی نادر از سیمین" در این سالن خبر داد.

علی هیربد به خبرنگار مهر گفت: از نمایش فیلم‌های جشنواره در سینما فرهنگ استقبال چشمگیر شده و دیروز پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه نمایش دو فیلم "گزارش یک جشن" و "جدایی نادر از سیمین" با استقبال گسترده همراه بود و دو سانس اضافی در ساعت‌های 12 و 12:30 شب برای این فیلم‌ها در نظر گرفتیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: برای نمایش این فیلم‌ها علاقمندان سینما از یک روز قبل مقابل سینما آمدند و صف بسته بودند، از آنها ثبت نام کردیم و 800 نفر نامشان در لیست انتظار برای دیدن فیلم‌های ابراهیم حاتمی‌کیا و اصغر فرهادی قرار رفت.

مدیر سینما فرهنگ گفت: آقای اصغر فرهادی و ابراهیم حاتمی‌کیا هم در جلسه نمایش فیلمشان حضور داشتند، یکی دیگر از فیلم‌هایی که با استقبال همراه بود "راه آبی ابریشم" بود، عزت‌الله انتظامی، حسن بشکوفه تهیه‌کننده و محمد بزرگ‌نیا کارگردان در جلسه نمایش این فیلم حاضر بودند.

وی افزود: برای نمایش فیلم "شش نفر زیر باران" هم که برای نخستین‌بار امروز در سینما فرهنگ اکران می‌شود صف بسته شده است. امروز "یه حبه قند" هم در این سینما روی پرده می‌رود که پیش‌بینی می‌شود نمایش این فیلم با استقبال مخاطبان همراه باشد.

دیروز قرار بود فیلم سینمایی "جرم" به کارگردانی مسعود کیمیایی درسینما فرهنگ اکران شود اما به دلایل فنی فیلم آماده نمایش نبود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016