شنبه 23 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

میهمانی در برج میلاد چه قدر آب می خورد؟، ایسنا

مدیرعامل شرکت میلاد آسمان تهران با اعلام اینکه از دو هفته گذشته رستوران گردان و تشریفات (VIP) برج میلاد را تحویل گرفته‌ایم، از آمادگی این دو مجموعه برای پذیرش میهمانی‌ها به ازاء هر نفر 70 تا 100 هزار تومان خبر داد.

مطهرنژاد با اعلام این که رستوران گردان وVIP آماده پذیرایی از میهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف شهروندان است، گفت: در حال حاضر آمادگی پذیرش میهمانی‌هایی با حداقل یکصد نفر در رستوران گردان و 20 نفر در رستوران VIP هستیم.

وی با اعلام اینکه رقم‌های پیش‌بینی‌ شده برای رستوران گردان و VIP بین 70 تا 100 هزار تومان برای هر نفر است، یادآور شد: البته بیشتر شدن این رقم بستگی به نوع خدماتی است که از طرف مشتری درخواست می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدیرعامل شرکت میلاد آسمان تهران در پاسخ به این سوال که آیا این رقم برای برج میلاد با توجه به مصوبه شورای شهر تهران در مورد متناسب بودن قیمت‌ها با سطح زندگی مردم قابل قبول است؟ توضیح داد: با توجه به اینکه برج میلاد در اختیار بهره‌بردار خصوصی قرار می‌گیرد و ما از بهره بردار خدمات مطلوب را می‌خواهیم، موضوع کیفیت در این رستوران مطرح است، ضمن اینکه در حال حاضر نیز بسیاری از رستوران‌های سطح شهر خدماتی را به سازمان‌های دولتی و خصوصی و افراد معمولی ارائه می‌کنند که در برخی از آن‌ها رقم منو آن‌ها برای هر نفر70 هزار تومان هم است.

وی یادآورشد: با توجه به خدمات متفاوت ارائه شده در برج میلاد و نیز هزینه‌های تاسیسات، آسانسورها و نگهداری مجموعه در ارتفاع بیش از400 متری، در نظر گرفتن چنین خدماتی چندان غیرمعمول نیست.

مطهرنژاد با اعلام این که به زودی یک مراسم "عقد" در گنبد آسمان برج میلاد برگزار خواهد شد،به ایسنا گفت: البته این مراسم شامل جشن نخواهد شد و فقط مراسم رسمی عقد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش انفرادی شهروندان در رستوران گردان و VIP پس از استقرار کامل بهره‌بردار و در اردیبهشت ماه سال 90 انجام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016