دوشنبه 16 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شجریان مجوز نمی‌گیرد؟، فرارو

برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آلبوم جدید محمدرضا شجریان ماه‌هاست که در وزارت ارشاد منتظر صدور مجوز مانده است.

به گزارش فرارو، برخی اخبار حاکی از آن است که علیرغم این که چندین ماه از ارائه جدیدترین آلبوم محمدرضا شجریان به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گذرد، این وزارت‌خانه هیچ تصمیمی در خصوص صدور یا عدم صدور مجوز برای این آلبوم اتخاذ نکرده است. به همین دلیل برخی منابع آگاه احتمال می‌دهند شجریان از این پس آلبوم‌های خود را در خارج از ایران منتشر نماید.

سایت دل‌آواز که اخبار رسمی مربوط به این خواننده موسیقی ایرانی را منتشر می‌کند، هیچ خبری در خصوص آلبوم‌های جدید محمدرضا شجریان منتشر نکرده است. پیش از این شجریان اعلام کرده بود قصد دارد تا در مهرماه سال جاری در ایران کنسرت دهد که این امر نیز محقق نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمدرضا شجریان، خواننده سرشناس موسیقی ایرانی است که در کارنامه خود سابقه بیش از 40 سال فعالیت موسیقیایی دارد. وی با همکاری نوازندگان و آهنگ‌سازانی چون محمدرضا لطفی، پرویز مشکاتیان، حسین علیزاده، کیهان کلهر، مجید درخشانی، داریوش پیرنیاکان و حاج قربان سلیمانی آلبوم‌هایی هم‌چون سپیده، به یاد عارف، بیداد، چشمه نوش، در خیال، یاد ایام، فریاد و شب، سکوت، کویر را منتشر نموده است. چندین سال پیش نیز یکی از آلبوم‌های شجریان با نام قاصدک نیز از اخذ مجوز و پخش باز ماند. آهنگ‌سازی این کار بر عهده زنده‌یاد پرویز مشکاتیان بود. شجریان در سال‌های اخیر کارهای خود را به همراه گروه شهناز تحت سرپرستی مجید درخشانی ارائه می‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016