چهارشنبه 25 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: سال آينده اتفاقات مهمي در حوزه هدفمندي رخ مي‌دهد

ايسنا - استاندار تهران ضمن رد برخي شايعات مبني بر كاهش يا قطع يارانه‌هاي نقدي، گفت: اين شايعه «دروغ 13» است.

مرتضي تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ضمن رد برخي شايعات مبني بر كاهش و يا قطع يارانه‌ها در سال آينده، گفت: اين شايعات مبناي دقيقي ندارد و مردم سعي دارند اين شايعه را در قالب دروغ 13 منتشر كنند.

وي با بيان اين كه قانون هدفمندي يارانه‌ها قانوني نيست كه با يك شب، يك روز و يا يك ماه تغيير كند، افزود: قانون هدفمندي يارانه‌ها، قانون حساب شده‌اي است كه با بررسي و برنامه‌ريزي‌ دقيق تصويب و به اجرا گذاشته شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تمدن با اعلام اين كه در سال آينده چند اتفاق مهم در حوزه هدفمند سازي يارانه‌ها اتفاق خواهد افتاد، تصريح كرد: يكي از اتفاق‌هاي مهمي كه سال آينده در حوزه هدفمندي يارانه‌ها اتفاق خواهد افتاد، كاهش سطح عمومي قيمت‌ها خواهد بود و همچنين دولت اقدامات جديدي در راستاي به كارگيري منابع حاصل از هدفمندي يارانه‌ها در دستور كار خواهد داشت تا مردم بتوانند از اين پول به دست آمده به نحوه احسن استفاده كنند.

وي با بيان اين كه برخي از افراد ضمن پرداخت قبوض توانستند بخشي از يارانه‌هاي خود را پس انداز كنند، يادآور شد: بايد اين پول مسكوت مانده در چرخه توليد قرار گيرد و در اين مورد برنامه‌ريزي‌هاي گوناگوني وجود دارد.

استاندار تهران با اشاره به بازگشايي مجدد سايت سامانه رفاهي، افزود: افرادي كه تا به حال توانستند مشخصات خود را در اين سامانه ثبت كنند، هر چه سريع‌تر با در دست داشتن مشخصات و شماره حساب نسبت به وارد كردن اطلاعات خود اقدام كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016