یکشنبه 8 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با اعلام شروط تهيه پايان‌نامه درباره "ايران" برای دانشجويان ايرانی خارج از کشور؛ استاد راهنما يا مشاور دانشجو بايد ايرانی باشد، ايسنا

مديرکل امور دانش آموختگان وزارت علوم، تحقيقات و فناوری شرط انتخاب موضوع رساله «در ارتباط با ايران» برای دانشجويان ايرانی خارج از کشور را داشتن يک استاد راهنما و يا استاد مشاور از کشور ايران عنوان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دکتر مجلس آرا در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينکه انتخاب موضوع رساله « در ارتباط با ايران» برای دانشجويان خارج از کشور بدون نظارت يک استاد ايرانی ممنوع است، تصريح کرد: دانشجويان ايرانی مشغول به تحصيل در خارج از کشور به شرطی می‌توانند موضوع رساله‌شان را در ارتباط با ايران انتخاب کنند که يک استاد راهنما و يا استاد مشاور داخلی همراه با اساتيد راهنما و مشاوره‌ای که در آن کشور برايشان تعيين شده است، داشته باشند.

وی در ادامه تاکيد کرد: چنانچه اساتيد راهنما و يا مشاوره خارجی دانشگاه مربوط به آن دانشجو اجازه ندهند که استاد راهنمای ايرانی داشته باشد، وزارت علوم ايران نيز با پايان نامه اين دانشجو موافقت نخواهد کرد.

مجلس آرا با بيان اينکه استاد راهنمای ايرانی بايد دانشگاهی و جايگاه هيات علمی نيز داشته باشد، تاکيد کرد: پايان نامه بايد به امضاء و مسئوليت استاد راهنما و مشاور ايرانی رسيده باشد و تنها راهنمايی در اين زمينه کافی نيست. همچنين اين استاد راهنما می‌تواند در کشور ايران و از راه دور نظارت داشته باشد.

مدير کل امور دانش آموختگان وزارت علوم، تصريح کرد: هزينه‌های استاد راهنما و مشاور با دانشجوی متقاضی است که قصد دارد موضوع رساله‌اش در ارتباط با ايران باشد و هيچ هزينه‌ای از طرف وزارت علوم پرداخت نخواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016