دوشنبه 16 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجموعه موسيقی‌ فيلم‌های ساخته‌ کارن همايونفر در راه انتشار، ايسنا

مجموعه موسيقی‌های فيلم ساخته «کارن همايونفر» توسط موسسه‌ی «آواخورشيد»(موسسه نشر موسيقی وابسته به مرکز موسيقی بتهوون) منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، اين مجموعه موسيقی‌های فيلم حاوی دو لوح فشرده(سی‌دی) که شامل دوازده فيلم‌ همچون «جرم»، «زاد بوم»، «شب واقعه»،«خاک آشنا»، «يکی از ما دو نفر»، «ژانی گه‌ل»، «مرگ کسب و کار من است»، «سوت پايان»، «از دور دست»،«اسب حيوان نجيبی است»، «قصه پريا» و «گزارش يک جشن» است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کارن همايونفر پيش‌تر و درسال ۸۶ و ۸۷ به ترتيب از جشن خانه سينما برای فيلم‌های «ژانی گه‌ل» به کارگردانی جميل رستمی و «خاک آشنا» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا تنديس بهترين موسيقی فيلم را دريافت کرد.

او همچنين در سال ۸۷ برای موسيقی فيلم «زادبوم» به کارگردانی ابوالحسن داودی و در سال ۸۹ برای موسيقی فيلم «جرم» به کارگردانی مسعود کيميايی موفق به کسب سيمرغ بلورين بهترين موسيقی متن فيلم از جشنواره بين‌المللی فيلم فجر شد.

اين آلبوم، نخستين اثر مستقل منتشر شده از اين آهنگساز در ايران است.

اين مجموعه در روزهای اخير برای اخذ مجوز نشر در اختيار دفتر موسيقی وزارت ارشاد اسلامی قرار گرفته و در صورت تاييد، نشر و توزيع آن همزمان با ماه دوم اکران فيلم «جرم» به کارگردانی مسعود کيميايی که از هفته پيش اکران شده،انجام می‌شود.

موسسه «آواخورشيد» همچنين «مجموعه موسيقی‌های سينما و تئاتر» محمدرضا درويشی حاوی گزيده آثار موسيقی فيلم و موسيقی تئاتر اين آهنگساز در سی سال گذشته را در قالب پنج لوح فشرده(در پنج سی‌دی) آماده نشر دارد که در آخرين مراحل طراحی و آماده سازی بروشور است و تابستان سال جاری توزيع و در اختيار علاقمندان قرار خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016