شنبه 18 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف ۱۶۰ بسته مواد مخدر در معده و روده يک زن ۵۳ ساله، فارس

خبرگزاری فارس: مديرکل حفاظت و اطلاعات سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: ۱۶۰ بسته مواد مخدر حاوی يک کيلو و ۱۲۰ گرم ترياک بعد از انتقال جسد يک زن ۵۳ ساله به پزشکی قانونی رفسنجان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان پزشکی قانونی، محمود مباشری امروز با اعلام اين خبر اظهار داشت: هفته گذشته و پس از گزارش يک مورد مرگ مشکوک بعد از تشريح جسد اين زن ۱۶۰ بسته مواد مخدر از معده و روده وی کشف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به فوت اين زن در اتوبوس کرمان ـ يزد بيان داشت: به گفته راننده و اطرافيان، چند فرد ناشناس، حين سوار شدن به اتوبوس به وی کمک کرده‌اند. او که در راه رفتن هم مشکل داشته در طول مسير به سمت يزد، با ناله و وخيم شدن حال خود توجه مسافران را جلب می‌کند و قبل از هر نوع کمک برای انتقال به اورژانس در اتوبوس جان خود را از دست می‌دهد.

مباشری با اشاره به سوءاستفاده سوداگران و قاچاقچيان مواد مخدر تصريح کرد: سن و جنسيت افراد برای جابه‌جايی و حمل مواد مخدر برای سوداگران مهم نيست، چه اينکه در مورد مشابه‌ای که آذر سال گذشته در قزوين کشف شد از يک مرد ۳۵ ساله برای اين منظور استفاده شده بود.

اين مسئول سازمان پزشکی قانونی کشور شکل مواد کشف شده از معده و روده اين زن را به شکل استوانه‌ای و وزن آن را يک کيلو و ۱۲۰ گرم اعلام کرد. آذر سال گذشته نيز پزشکی قانونی استان قزوين، از جسد يک مرد که در سرويس بهداشتی اتوبان تهران ـ قزوين جان باخته بود، ۱۳۴ بسته مواد مخدر با وزن تقريبی يک کيلوگرم کشف کرد.

مديرکل حفاظت و اطلاعات سازمان پزشکی قانونی کشور، همکاری با مراجع قضايی و ستاد مبارزه با مواد مخدر را از وظايف قانونی اين سازمان اعلام کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016