یکشنبه 4 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي عزم جدي در مقابله با قاچاق فيلم دارد، ایرنا

مديركل ارزشيابي و نظارت بر سينماي حرفه اي، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي عزم جدي براي مقابله با قاچاق فيلم هاي سينمايي دارد و در اين راه از هيچ تلاشي فروگذاري نمي شود.

سيد 'عليرضا سجادپور' روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا به اظهارات اخير وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي مبني بر تقديم لايحه حفظ حقوق معنوي آثار فرهنگي به دولت اشاره كرد و افزود: طبيعي است كه تقديم اين لايحه به دولت و مجلس شوراي اسلامي و در نهايت تصويب آن، به طور طبيعي در روند مقابله با قاچاق آثار فرهنگي همچون فيلم و حفظ حقوق معنوي فيلمسازان تاثير بسزايي دارد.

مديركل ارزشيابي و نظارت بر سينماي حرفه اي، ادامه داد: مواد قانوني مشخصي بايد براي مقابله با قاچاق فيلم هاي سينمايي تنظيم و تصويب شود و اين قوانين از سوي مجريان به درستي اجرا شود.

سجادپور با يادآوري اينكه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در مقابله با قاچاق فيلم هاي سينمايي بسيار جدي است، توضيح داد: همكاري نزديك بسياري از نهادهاي مسوول در زمينه مبارزه با قاچاق فيلم همچون نيروي انتظامي و قوه قضاييه، روند مقابله با اين پديده شوم در سينماي ايران را تسريع مي كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين مقام مسوول در معاونت سينمايي وزارت ارشاد، ترويج فرهنگ استفاده صحيح از محصولات فرهنگي در كنار مقابله با قاچاق فيلم هاي سينمايي را يكي از اركان مقابله با قاچاق آثار فرهنگي برشمرد و تصريح كرد: ايجاد بسترهاي فرهنگي مناسب در اين باره موجب مي شود تا آحاد جامعه به مثابه مجريان قانون علاوه بر مخالفت با قاچاقچيان فيلم هاي فرهنگي، تنها از محصولات تاييد شده فرهنگي استفاده كنند.

سجادپور همچنين از تشكيل شوراي عالي اكران در معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به منظور ساماندهي به حوزه نمايش فيلم خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016