پنجشنبه 6 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی بندوباری انسان را در جهنم بی حیایی گرفتار می‌کند، مهر

قم - خبرگزاری مهر: استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تبعات بی حجابی و بی بندباری در جامعه گفت: بی بندوباری انسان را در جهنم بی حیایی گرفتار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری قبل از ظهر چهارشنبه در جشنواره حجاب و عفاف زینبی که در محل سازمان ملی جوانان استان قم برگزار شد، با اشاره به آثار سوء بی حجابی در جامعه اظهار داشت: بی حجابی انسان را در جهنم های بی حیایی گرفتار می کند که لازم به درستی برای افراد تبیین شود.

وی با تاکید بر این که برای برخورد با مظاهر بی حجابی در جامعه قانون،مجلس و نیروی انتظامی لازم است، اما باید کار فرهنگی هم صورت گیرد، در خصوص تبیین جهنم های بی حیایی بیان داشت: اولین جهنمی که بی حیایی راه می اندازد جهنم ناکامی است.
ماندگاری جهنم ترس را دومین جهنم ناشی از بی حیایی عنوان کرد و افزود: شخص بی حیا به طور حتم می خواهد این بی حیایی از چشم پدر، مادر، مربی،خواستگار آینده و ... پنهان بماند و از این رو مدام در ترس و اضطراب قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی همچنین به جهنم سوء ظن اشاره کرد و گفت: به دلیل این که فطرت انسان بی بند وباری را نمی پذیرد، افراد بی حیا نیز بی حیایی را بد می دانند و نسبت به افراد دیگر دچار سوء ظن می شوند و این در زندگی آینده مشکلات عدیده ای را ایجاد می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه جهنم بعدی را جهنم مقایسه و از مقایسه به عنوان زلزله 10ریشتری در زندگی تعبیر و تصریح کرد: 80 درصد طلاق ها در 2 سال اول زندگی و بخش عمده ای به خاطر داشتن رابطه دختر یا پسر قبل از ازدواج روی می دهد و باز بخش زیادی از آن به دلیل مقایسه ای که فرد در ذهن خود بین همسر و دوست جنس مخالف قبل از ازدواج خود دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: جهنم بعدی بی حیایی، جهنم سوء هاضمه شهوانی است، چرا که فرد در طول روز در خیابان ریزه خواری شهوانی زیادی انجام می دهد و وقتی در خانه کنار همسر خود قرار می گیرد دچار یک بی میلی و سوء هاضمه شهوانی می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016