سه شنبه 11 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصادف زنجيره‌ای ۱۲ خودرو در پايتخت يک کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت، ايسنا

برخورد شش دستگاه کاميون و تريلی، يک دستگاه وانت و پنج دستگاه خودرو سواری يک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ احمد عسگرنژاد، رييس مرکز فرماندهی و کنترل ترافيک پليس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين خصوص گفت: اين حادثه در شرق به غرب بزرگراه ياسينی زير پل رسالت در حدود ساعت ۸:۳۰ صبح سه‌شنبه رخ داد که در پی آن يک دستگاه تريلی به دليل عدم توانايی راننده در کنترل وسيله نقليه ناشی از عدم توجه به جلو با يک دستگاه پرايد برخورد می‌کند و در پی آن خودروهای پشت سر و جلو هم به دليل سرعت بالا به صورت زنجيره‌ای به هم برخورد می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: بر اثر اين حادثه تا کنون يک تن کشته و ۴ تن مجروح شدند که حال يک مجروح حادثه نيز وخيم است.

جمشيد شفعيی، مديرروابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران نيز در اين خصوص به ايسنا گفت: وقوع تصادف ۱۲ خودرو صبح امروز (سه‌شنبه) در بزرگراه ياسينی، نرسيده به سه راه آزمايش به سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد و آتش‌نشانان ايستگاه های ۲۶، ۳۲، ۱۹ ، ۳۱ و ۵۷ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند که يکی از خودروهای سواری ميان کاميون و تريلی ها گرفتار شده و سه سرنشين آن درون خودرو گير افتاده‌اند.

مدير روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: اين حادثه تا کنون يک تن کشته و ۴ مجروح بر جای گذاشت همچنين عمليات نجات حادثه ديدگان به پايان رسيده و آتش نشانان در حال جابجايی خودروهای حادثه ديده از وسط بزرگراه هستند.

حسن عباسی، مسوول روابط عمومی اورژانس تهران نيز به ايسنا اعلام کرد: در اين حادثه يک تن که سرنشين خودرو پرايد بوده است جان باخت و ۴ مجروح حادثه نيز به وسيله سه دستگاه آمبولانس به بيمارستان امام حسين(ع) منتقل شدند که حال اين افراد مساعد گزارش شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016