پنجشنبه 1 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پدر خشمگين پسرش را در شب عروسي به گلوله بست، ايسنا

پدر مخالف با ازدواج پسرش در شب عروسي نتوانست لباس دامادي را برتن او ببيند و با اسلحه شكاري او را به گلوله بست.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چندي پيش ماموران انتظامي شهرستان اسلامشهر از طريق تماس مركز فوريت‌هاي پليسي «110» در جريان وقوع حادثه‌اي در يكي از سالن‌هاي عروسي در منطقه چهاردانگه قرار گرفتند.

ماموران با حضور در صحنه حادثه با پيكر خون‌آلود داماد جواني مواجه شده كه به ضرب گلوله‌اي از ناحيه كمر دچار جراحت شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ماموران انتظامي در تحقيقات اوليه دريافتند كه ضارب داماد، پدر او بوده كه با يك قبضه اسلحه شكاري وارد جشن عروسي شده و پس از درگيري لفظي با داماد به سمت وي شليك كرده و او را از پاي درآورده است.

بنا به گفته شاهدان ماجرا درگيري اين پدر و پسر از مدتها پيش و بر سر موضوع ازدواج اين داماد آغاز شده بود به گونه‌ايي كه پدر اين جوان كه راضي به اين وصلت نبوده با پسرش بارها درگيري داشته است.

ماموران دريافتند پدرخانواده، مخالف ازدواج فرزندش با اين دختر بود و از اين رو در شب عروسي طاقت نياورده و با اسلحه شكاري به جشن عروسي پسر خود مي‌رود و بار ديگر از پسرش مي‌خواهد تا به ازدواج با اين دختر تن ندهد و مجلس عروسي را بر هم بزند اما هنگامي كه با مخالفت پسرش روبرو مي‌شود، اسلحه شكاري‌اش را به سوي پسر گرفته و با شليك گلوله‌اي به سمت داماد وي را از ناحيه كمر مجروح مي‌كند و اينگونه مانع ازدواج پسرش با دخترمورد علاقه‌اش مي‌شود.

به گزارش ايسنا، با انتقال داماد به بيمارستان، پدر اين فرد نيز بازداشت و براي بررسي بيشتر به كلانتري انتقال داده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016