پنجشنبه 13 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
9 مرداد» «آمنه» چشمان «مجيد» را به او بخشيد، ایسنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تقدير احمدی نژاد از تصميم آمنه بهرامي در گذشتن از حکم قصاص، ایسنا

رييس جمهور كشورمان تصميم فداكارانه و سرشار از ايثار « آمنه بهرامي » را كاري بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: گذشت و كار فداكارانه‌اي كه روي داد، براي ما و ملت ايران باعث افتخار است و موجب شد تا بسياري از افراد از اين کار درس گرفته و متحول شوند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكترمحمود احمدي‌نژاد، شامگاه امروز (چهارشنبه) در ديدار آمنه بهرامي، فردي كه اخيراً در اقدامي فداكارانه از قصاص عامل اسيدپاشي به وي گذشت كرد، ضمن ابراز اميدواري از اينكه اين گذشت آنچنان تاثيري در دل‌ها بگذارد كه ديگر كسي به سراغ اينگونه اقدامات قبيح نرود، گفت: هر خوبي كه در دنيا باقي مي‌ماند حاصل فداكاري و گذشت است و همواره كساني از زندگي و افراد خانواده خود گذشته‌اند تا ارزش‌ها در جامعه باقي بماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: همه بايد ياد بگيرند كه يكديگر را دوست داشته باشند چرا كه دشمني‌ها و كينه‌ورزي‌ها بخاطر سيطره شيطان بر انسان بوجود مي‌آيد.

رييس جمهور ملت ايران را بهترين مردم دنيا دانست و گفت: دشمنان و شياطين همواره از روحيه گذشت و فداكاري ملت ايران و اينكه اين ملت يكديگر را دوست دارند، ناراحت و عصباني هستند.

آمنه بهرامي نيز كه به همراه خانواده خود در اين ديدار حاضر شده بود، ضمن ارائه گزارشي از روند درمان خود، انگيزه‌هاي فردي و اجتماعي گذشتن از حكم قصاص را نيز با رييس‌جمهور در ميان گذاشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016