سه شنبه 18 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی کشاورز در "آی سی يو" بستری است، ايسنا

محمدعلی کشاورز در بخش مراقبت‌های ويژه يکی از بيمارستان‌های تهران بستری است.

پزشک معالج محمدعلی کشاورز در گفت‌وگويی کوتاه با خبرنگار بخش سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، توضيح داد:‌ کشاورز روز گذشته به دليل شکستگی پا در بخش «آی سی يو» بستری شد.

او ادامه داد: در حال حاضر حال عمومی ايشان رو به بهبود است؛ اما بايد تا چند روز آينده در بخش آی سی يو بستری باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايسنا،محمدعلی‌کشاورز ـ بازيگر سينما،تئاتر و تلويزيون ـ متولد ۲۶ فروردين ۱۳۰۹ در اصفهان است و از سال ۱۳۲۷ با نمايش «هياهوی بسيار برای هيچ» فعاليت بازيگريش را آغاز کرد و در سال ۴۳ با فيلم «شب قوزی» وارد سينما شد.

او تا به امروز ايفاگر نقش‌های ماندگاری در تاريخ سينما بوده است که از جمله آنها می‌توان به فيلمهای «خشت وآينه»، «آقای هالو»، «رگبار»، «صادق کرده»، «شطرنج باد»، «کمال‌الملک»، «مردی که موش شد»، «کفش های ميرزا نوروز»، «مادر»، «پول خارجی»، «دلشدگان»، «روز واقعه»، «ناصرالدين شاه اکتورسينما» ، «خسوف»، «زيردرختان زيتون» و «غزال» و مجموعه‌های تلويزيونی «هزاردستان»، «افسانه سلطان وشبان»، «سربداران» ، «گرگ‌ها»، «پدرسالار» و «روشن تر از خاموشی» اشاره کرد.

کشاورز سال ۸۶ پس از يازده سال دوری از سينما در فيلم «فرزند صبح» بهروز افخمی در نقش مرحوم «علی اکبر معلم دامغانی»، يکی از دوستان حضرت امام (ره) به ايفای نقش پرداخت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016