پنجشنبه 27 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفاع مدير شبكه سه سيما از «خنده بازار»، فارس

مدير شبكه سه سيما گفت: برنامه «خنده بازار» قصد توهين به كسي را ندارد، اميدوارم تحمل كساني كه در اين برنامه مورد نقد يا طنز قرار گرفته‌اند، بالاتر برود تا ما بتوانيم چنين برنامه‌هايي را پخش كنيم.

علي‌اصغر پورمحمدي در گفت‌وگو با فارس درباره برنامه «خنده بازار» گفت: پخش اين برنامه ادامه دارد تا پايان ماه رمضان ادامه دارد و فقط در شب‌هاي قدر پخش نمي‌شود، در عيد فطر هم برنامه‌اي براي پخش دارد.

وي در پاسخ به اين سوال كه پخش اين برنامه منجر شده تا برخي شكايت كنند، اگر آمار شكايت از اين برنامه بالا برود، چه پاسخي براي شاكيان داريد؟ تصريح كرد: شكايت كنند، بالاخره ما هم مي‌رويم و جواب مي‌دهيم، ما در اين برنامه قصد توهين به كسي نداشته‌ايم و هرچه روي آنتن رفته و پخش شده، طنز بوده است. اول هم از خود مديران صداوسيما شروع كرديم تا بينندگان بدانند قصد تمسخر وجود ندارد.

پورمحمدي ادامه داد: اميدوارم تحمل كساني كه در اين برنامه مورد نقد يا طنز قرار گرفته‌اند، بالاتر برود تا ما بتوانيم چنين برنامه‌هايي را پخش كنيم.

مدير شبكه سه همچنين درباره اين كه امكان دارد اين برنامه به شوخي با قشرهاي ديگر نظير افراد سياسي بپردازد؟ گفت: «خنده بازار» با اهالي سياست هم شوخي مي‌كند و هر قسمت شوخي با اين گروه دارد، اتفاقا برعكس برخي نظرات، بيشتر شوخي‌هاي «خنده بازار» با سياسي‌ها بوده است.

به گزارش فارس، پخش قسمت‌هايي از «خنده بازار» و شوخي با افراد مختلف اظهارنظرهاي مختلفي را به همراه داشته است. به عنوان مثال افرادي نظير تهيه‌كننده آثار رضا صادقي، علي دايي و ... نسبت به اين برنامه اعتراض داشته‌اند و در كنار آن افرادي نظير احمد نجفي، داود رشيدي، فريدون جيراني و ... نيز از ساخت اين برنامه استقبال كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




واکنش داود رشیدی به برنامه خنده بازار

داوود رشیدی بازیگر مطرح سینما تلویزیون وتئاتر از اینکه در برنامه خنده بازار ادای او در آورده شده نه تنها ناراحت نیست بلکه خیلی خوشحال هم هست .

پارس توریسم: داوود رشیدی من از این اتفاق خیلی خوشحالم. قاعدتا ادای آدمهای معروف را در آورده اند . ادای آدمهای کوچه بازار را که در نیاورده اند . این دلیل شهرت وقبولی عام این چهره هاست .من به شخصه از این کار ناراحت نمی شوم .همان طور که دیدید ادای من را هم در آوردند وناراحت هم نشدم .باید ظرفیتمان را بالا ببریم .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016